• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Crutchlow: Έκανα τη σωστή επιλογή!
Η Ducati ίσως η πιο σκληρή πρόκληση της καριέρας μου!
Νέα 12/08/2013 - 18:43

Ο Cal Crutchlow παραδέχτηκε ότι το να επιστρέψει (ξανά) η Ducati στις νίκες, θα είναι ενδεχομένως από τις πιο σκληρές προκλήσεις της καριέρας του! Ο Βρετανός άσος, ο οποίος από το 2014 θα είναι ντυμένος στα κόκκινα, δίπλα στον περσινό του ομόσταυλο - Andrea Dovizioso - δήλωσε παρ' όλα αυτά, (στο MCN) ότι είναι πεπεισμένος ότι έχει κάνει τη σωστή επιλογή.

 

Ο Crutchlow "γυρίζει" τη πλάτη του στη M1 - με την οποία έχει κερδίσει μια pole position και τέσσερα βάθρα φέτος - και θα βρεθεί (2014) στη σέλα της Desmosedici που κατέστρεψε το ηθικό του Valentino Rossi και ήδη δοκιμάζει την υπομονή του Dovizioso, μετά από μόλις εννέα αγώνες. Άλλωστε, ο Cal έχει πάρει περισσότερα βάθρα φέτος απ' ότι ο Rossi σε 35 αγώνες με την Ιταλίδα...

 

"Θεωρώ ότι το 100% από πλευράς μου, θα είναι αρκετό ώστε να παλεύω για τις πρώτες θέσεις στο μέλλον. Δεν λέω από τον πρώτο αγώνα της επόμενης σεζόν, αλλά στο μέλλον. Είμαι ενθουσιασμένος με το όλο project και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Γνωρίζω ότι ο Domenicali (CEO της Ducati) προσπάθησε σκληρά για να με φέρει και το εκτιμώ πολύ. Ελπίζω να τους το ανταποδώσω".

 

"Η μοτοσυκλέτα είναι προφανώς η πιο δύσκολη του grid, αλλά ανυπομονώ για τη δοκιμασία. Πιστεύω ότι θα αλλάξει αυτό και αν δούμε από που ήρθα και το ότι κατάφερα να μπω στο MotoGP σε σύντομο χρονικό διάστημα, δεν υπάρχει λόγος να μην είμαι ανταγωνιστικός".

 

Ο Βρετανός αναβάτης αποδέχτηκε την προσφορά της Ducati κυρίως λόγω των φιλοδοξιών του να γίνει εργοστασιακός αναβάτης, κάτι που θα ήταν δύσκολο να ευοδωθεί στη Yamaha παρά τις εκπληκτικές του εμφανίσεις στο πρώτο μισό φέτος, όταν και έμπαινε συχνά-πυκνά σφήνα στους τέσσερεις "φανταστικούς" του Πρωταθλήματος. Yamaha είναι full και μου είπαν ότι αν ο Jorge ή ο Valentino ήθελαν να μείνουν και μετά το 2014, θα τους ανανέωναν το συμβόλαιο. Δεν έχω νευριάσει με την εταιρεία, απλά ήμουν στο λάθος μέρος την λάθος ώρα και πραγματικά αυτό είναι που πιστεύω".

 

"Αν είχαμε άλλη χρονιά, ή αν οι συνθήκες ήταν διαφορετικές, πραγματικά το πιστεύω ότι θα ήμουν στην εργοστασιακή ομάδα. Δεν μπορώ όμως να το αλλάξω και ειλικρινά τους ευχαριστώ για όλα όσα έκαναν στην καριέρα μου".

 

Μια από τις πιο δύσκολες παραμέτρους στην απόφαση του Crutchlow, ήταν το γεγονός ότι θα άφηνε την Monster Yamaha Tech 3. Ο Βρετανός μεταμορφώθηκε από τον "φοβισμένο" rookie του 2011 σε μια σταθερή απειλή για το βάθρο φέτος, υπό την καθοδήγηση των μηχανικών του Herve Poncharal με τους οποίους και έχει δημιουργήσει φιλικές σχέσεις. "Είμαι πολύ στενοχωρημένος που αφήνω την Tech 3. Ο Herve κι εγώ έχουμε χτίσει μια πολύ φιλική σχέση και έχω πολύ καλή σχέση με όλους τους μηχανικούς. Ειλικρινά όμως, χάρηκε κι αυτός για εμένα. Ήθελε να συνεχίσω την καριέρα μου και να πάρω αυτό που μου άξιζε από πλευράς εργοστασιακής υποστήριξης και συμβολαίου".

 

"Φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις και όπως τονίσαμε, απλά θα είμαι στο διπλανό γκαράζ! Φυσικά και ο Herve ήθελε να συνεχίσω μαζί του και του χρόνου, αλλά μου άφησε ανοιχτή την πόρτα και αυτό είναι κάτι που εκτιμώ. Χάρη στην Tech 3 κατάφερα να γίνω εργοστασιακός αναβάτης!" Απαλλαγμένος από τις συνεχείς κρούσεις για το μέλλον του, ο Crutchlow είναι αποφασισμένος να κλείσει με τον καλύτερο τρόπο το κεφάλαιο "Tech 3" στην καριέρα του. "Δεν μπορώ να τονίσω αρκετά το πόσο σημαντικό είναι για εμένα να συνεχίσω το έργο μου στην ομάδα και να κλείσω την καριέρα μου με μια νίκη μαζί τους. Τώρα που το μέλλον μου έχει αποφασιστεί, μπορώ να αφιερωθώ αποκλειστικά στο υπόλοιπο της σεζόν και να παλέψω πολύ για κάτι καλό!"

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Rossi χρειάζεται πολύ δουλειά στην Μ1

« Προηγούμενο άρθρο

SBK: Αλλαγές για μικρότερο κόστος

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα