Μιλώντας σε συμπατριώτες του δημοσιογράφους μετά το τέλος του αγώνα στο Mugello ο Valentino Rossi στάθηκε στην επιλογή των slick ελαστικών.
Όπως έγραψε και ο απεσταλμένος μας Δ.Δ. η επιλογή σκληρής slick γόμας μπροστά δεν απέδωσε τουλάχιστον στους δύο πρώτους γύρους, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμο χρόνο που δεν κατάφερε να καλύψει στη συνέχεια.
Πάνω στη συζήτηση ο Ιταλός πολυπρωταθλητής «πέταξε» το όνομα Peter.
«Μα ποιος στο δαίμονα είναι αυτός ο Peter;» αναρωτήθηκαν.
O λόγος για τον Peter Baumgartner, τον τεχνικό της Bridgestone, o οποίος δουλεύει με τον Rossi και που ήταν αυτός που επέμενε να χρησιμοποιηθεί σκληρό slick μπροστά αντί για το πιο μαλακό (δηλαδή το μεσαίο που είχε πάρει για τον συγκεκριμένο αγώνα η Bidgestone) που προτιμούσε ο ίδιος ο Ιταλός.
«Έχει μεγάλη εμπειρία, στο παρελθόν έχει νικήσει αγώνες σε παρόμοιες συνθήκες και έτσι τον εμπιστεύτηκα. Όμως η επιλογή αποδείχθηκε λάθος», είπε ο Rossi.
Ο Peter Baumgartner συνεργάζεται με τον Ιάπωνα κατασκευαστή ελαστικών από τα τέλη του 2001. Από το 2003 μπήκε στο χώρο των MotoGP με την Kawasaki στην οποία έμεινε για αρκετά χρόνια.
Διαθέτει τεράστια εμπειρία καθώς βρίσκεται στο χώρο των GP από το 1991 δουλεύοντας τότε με τον Γερμανό Πρωταθλητή των 250cc, Martin Wimmer.
Τα επόμενα χρόνια δούλεψε για λογαριασμό της Michelin στο γερμανικό Πρωτάθλημα ταχύτητας, ενώ από το 2001 ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Bridgestone...

«Μα ποιος στο δαίμονα είναι αυτός ο Peter;»
Ο τεχνικός της Bridgestone που δουλεύει με τον Rossi επέμενε για τη χρησιμοποίηση σκληρού slick μπροστά...
Νέα 02/06/2009 - 13:01
Επόμενο άρθρο »
Simoncelli, Bautista, Spies: Που θα τρέχουν το 2010;
« Προηγούμενο άρθρο
ΑΠΟΣΤΟΛΗ MUGELLO: Αυτά που δεν έδειξε η κάμερα
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Η Harley-Davidson Pan America 1250 ST κατεβαίνει στην άσφαλτο και αλλάζει τις ισορροπίες -
Η Ducati παρουσιάζει την Panigale V4 Márquez 2025 World Champion Replica -
Η Honda ετοιμάζει σύστημα αποφυγής κινδύνου σε 2 τροχούς! -
Το νέο μοντέλο Super Cruiser της Buell μπαίνει επιτέλους στην παραγωγή -
Ο εντυπωσιακός υβριδικός boxer κινητήρας της Benda είναι πιο κοντά στην παραγωγή!
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 |
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 467 |
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 353 |
| 4 | Pedro ACOSTA | SPA | 307 |
| 5 | Francesco BAGNAIA | ITA | 288 |
| 6 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 262 |
| 7 | Franco MORBIDELLI | ITA | 231 |
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 214 |
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 201 |
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 172 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Diogo MOREIRA | BRA | 286 |
| 2 | Manuel GONZALEZ | SPA | 257 |
| 3 | Barry BALTUS | BEL | 232 |
| 4 | Aron CANET | SPA | 227 |
| 5 | Jake DIXON | GBR | 224 |
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 208 |
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 156 |
| 8 | Albert ARENAS | SPA | 155 |
| 9 | David ALONSO | COL | 153 |
| 10 | Senna AGIUS | AUS | 148 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 |
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 281 |
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 274 |
| 4 | Alvaro CARPE | SPA | 215 |
| 5 | David MUÑOZ | SPA | 197 |
| 6 | Joel KELSO | AUS | 193 |
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 179 |
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 172 |
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 136 |
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 134 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία








.png)


