Δεν θα προχωρήσει το θέμα με την κατάργηση της εφεδρικής μτοοσυκλέτας από το 2010 σύμφωνα τουλάχιστον με τα λεγόμενα του Carmelo Ezpeleta.
«H ιδέα της μοναδικής μοτοσυκλέτας δεν θα προχωρήσει», είπε χαρακτηριστικά ο ισχυρός άνδρας της Dorna μιλώντας στον ισπανικό ραδιοφωνικό σταθμό Onda Cero και εξήγησε: «Ο βασικός λόγος είναι ο κανονισμός flag to flag (σ.σ. οι αναβάτες μπαίνουν στα pits για αλλαγή μοτοσυκλέτας όταν στην πίστα επικρατούν μεικτές συνθήκες), που είδαμε να εφαρμόζεται στο Le Mans και στο Mugello. Πιστεύω ότι οι αναβάτες θα έχουν από δύο μοτοσυκλέτες στη διάθεσή τους του χρόνου».
Η πρόταση της κατάργησης της δεύτερης μοτοσυκλέτας έγινε με στόχο να μειωθεί το κόστος και να αυξηθούν οι συμμετοχές στο γκριντ με τη διάθεση των εφεδρικών μοτοσυκλετών σε «δορυφορικές» ομάδες.
Η ανταπόκριση πάντως από τους κατασκευαστές δεν ήταν μεγάλη καθώς πλην της Honda οι άλλες εταιρίες (Yamaha, Ducati και Suzuki) δεν είναι διατεθειμένες να διαθέσουν επιπλέον μοτοσυκλέτες -εκτός από αυτές που ήδη έχουν παραχωρήσει- σε ομάδες, λόγω κόστους αφού θα πρέπει να απασχολήσουν περισσότερους μηχανικούς και να διαθέσουν περισσότερα ανταλλακτικά...

Δεν προχωράει η πρόταση για κατάργηση της εφεδρικής μοτοσυκλέτας
Δεν θα προχωρήσει το θέμα με την κατάργηση της εφεδρικής μτοοσυκλέτας από το 2010 σύμφωνα τουλάχιστον με τα λεγόμενα του Carmelo Ezpeleta...
Νέα 24/06/2009 - 12:49
Επόμενο άρθρο »
O Simoncelli στα MotoGP με το Team Gresini!
« Προηγούμενο άρθρο
O Rossi ονειρεύεται τις 24 ώρες του Le Mans!
Σχετικά άρθρα
Πρωτοσέλιδο
-
Ο Αλέξανδρος Παπαγεωργίου στην κορυφή του Πρωταθλήματος των Βαλκανίων BMU -
Στην κορυφή των Βαλκανίων η Τόνια Κορρέ -
Ο Όμιλος Brembo γιορτάζει 50 χρόνια στον μηχανοκίνητο αθλητισμό με πάνω από 1,000 παγκόσμιους Τίτλους -
Η Shoei e:DRYLENS είναι μια νέα ηλεκτρική αντιθαμβωτική ζελατίνα με αντηλιακή προστασία -
Βράβευση για τον 13χρονο Αντώνη Βεντούρα για το Πρωτάθλημα BMU 2025
Video από το motograndprix.gr
Βαθμολογία Οδηγών
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Marc MARQUEZ | SPA | 545 |
| 2 | Alex MARQUEZ | SPA | 467 |
| 3 | Marco BEZZECCHI | ITA | 353 |
| 4 | Pedro ACOSTA | SPA | 307 |
| 5 | Francesco BAGNAIA | ITA | 288 |
| 6 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | 262 |
| 7 | Franco MORBIDELLI | ITA | 231 |
| 8 | Fermin ALDEGUER | SPA | 214 |
| 9 | Fabio QUARTARARO | FRA | 201 |
| 10 | Raul FERNANDEZ | SPA | 172 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Diogo MOREIRA | BRA | 286 |
| 2 | Manuel GONZALEZ | SPA | 257 |
| 3 | Barry BALTUS | BEL | 232 |
| 4 | Aron CANET | SPA | 227 |
| 5 | Jake DIXON | GBR | 224 |
| 6 | Daniel HOLGADO | SPA | 208 |
| 7 | Celestino VIETTI | ITA | 156 |
| 8 | Albert ARENAS | SPA | 155 |
| 9 | David ALONSO | COL | 153 |
| 10 | Senna AGIUS | AUS | 148 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία
| No | Αναβάτης | Χώρα | Βαθμοί |
| 1 | Jose Antonio RUEDA | SPA | 365 |
| 2 | Angel PIQUERAS | SPA | 281 |
| 3 | Maximo QUILES | SPA | 274 |
| 4 | Alvaro CARPE | SPA | 215 |
| 5 | David MUÑOZ | SPA | 197 |
| 6 | Joel KELSO | AUS | 193 |
| 7 | Adrian FERNANDEZ | SPA | 179 |
| 8 | Taiyo FURUSATO | JPN | 172 |
| 9 | Ryusei YAMANAKA | JPN | 136 |
| 10 | Valentin PERRONE | ARG | 134 |
Δείτε εδώ αναλυτικά την βαθμολογία








.png)

