• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Stoner ο... μηχανικός!
«Θέλω ειλικρινά αυτό το project να πετύχει»
Νέα 04/02/2016 - 10:51

Τη ζωή δύσκολη έκανε στους επίσημους οδηγούς της Ducati ο Casey Stoner, όντας ο πιο γρήγορος απ’ όλους την τελευταία ημέρα των δοκιμών, χτες, στην Sepang.

 

Ο Αυστραλός άσος απέδειξε ότι είναι ένα τεράστιο ταλέντο, ικανός να προσαρμόζεται άμεσα σε νέα δεδομένα, ωστόσο επανέλαβε και πάλι ότι δεν σκέφτεται καθόλου την επιστροφή.

 

«Ειλικρινά δεν έχω σκοπό ν’ αγωνιστώ. Ο ρόλος μου έχει αλλάξει τώρα. Δεν είμαι μηχανικός, αλλά κάνω αυτό το ρόλο ως δοκιμαστής».

 

«Πραγματικά θέλω να δω αυτό το project να προχωρά και να πηγαίνει σε άλλο επίπεδο. Έτσι θα προσπαθήσω να μάθω και να αποκτήσω καλύτερη κατανόηση, διότι υπάρχουν πολλά περίπλοκα συστήματα».

 

«Αν δεν ήμουν αγωνιζόμενος τα προηγούμενα χρόνια, θα ήθελα να πάρω πτυχίο μηχανικού κι έτσι θα είναι ωραίο τώρα να μαθαίνω από τα παιδιά».

 

Μετά την απόσυρση του μαλακού πίσω ελαστικού από την Michelin, ο Stoner με το σκληρό ήταν πολύ ανταγωνιστικός την Τρίτη.

 

Την επομένη, ο Αυστραλός συνέχισε στο ίδιο μοτίβο και μπήκε μέσα στην πεντάδα των καλύτερων, πίσω μόνο από τους Lorenzo, Rossi, Marquez και Crutchlow.

 

Ο Stoner ήταν η καλύτερη Ducati με διαφορά 0,147 από τον Petrucci (7ος) και τους εργοστασιακούς Iannone (+0,153 8ος) και Dovizioso (+0,605 13ος) που οδήγησαν την GP16.

 

Πάνω στην GP15, ο Casey Stoner ήταν 1,5δ πίσω από τον εκπληκτικό Lorenzo, αλλά μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω από τον δεύτερο Valentino Rossi!

 

Η μεγάλη αποχή από μοτοσυκλέτες MotoGP τον έκανε να υποφέρει, αλλά «...δεν ήταν τόσο άσχημα, όσο περίμενα. Δεν περίμενα κιόλας να είμαι τόσο ανταγωνιστικός, διότι δεν ψάχναμε το τέλειο set-up ή το κάτι παραπάνω».

 

«Το κάθε βήμα που κάνουμε είναι τεράστιο... το να κάνουμε καλούς χρόνους είναι πολύ σημαντικό. Είναι θετικό για την Ducati».

 

«Για να είμαι ειλικρινής απογοητεύτηκα με τον καιρό διότι με τη βροχή συντομεύσαμε το πρόγραμμά μας».

 

«Το απόγευμα δυσκολευτήκαμε να φέρουμε το πίσω ελαστικό σε κατάλληλη θερμοκρασία για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση».

 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στα «φτερά» της Ducati, που στόχο έχουν να μειώνουν την ανύψωση του μπροστινού τροχού. Είναι ένας τομέας τον οποίο ο Stoner θέλει να διερευνήσει περισσότερο.

 

«Στα μελλοντικά τεστ θα τα βγάζουμε και θα τα βάζουμε για να κατανοήσουμε καλύτερα τι προσφέρουν. Δεν βρίσκω διαφορές. Δεν τη νιώθεις πιο βαριά στις εναλλαγές κατεύθυνσης. Δεν έχει διαφορά».

 

«Έτσι για την ώρα σκεφτόμαστε τα θετικά. Όταν είχα κι εγώ μικρά φτερά με την Ducati πριν χρόνια, είχαμε βρει πολλά θετικά, αλλά και μερικά αρνητικά».

Επόμενο άρθρο »

Lorenzo: Μπορούσα και γρηγορότερα!

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: Χρειαζόμαστε λύσεις

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα