• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Fabio μιλά για τον Covid, για την πίεση, για τον ψυχολόγο κλπ
Νέα 17/02/2021 - 13:24

Πριν από δύο περίπου μήνες βρέθηκε θετικός στον Covid-19, αν και τελικά το αποκάλυψε στο κοινό μόλις πριν από λίγες ημέρες. Επομένως ήταν λογικό η πρώτη ερώτηση που δέχτηκε ο Fabio Quartararo στην παρουσίαση της Yamaha, να είναι για την υγεία του.

 

«Δεν ήταν εύκολο και το πέρασα κάπως βαριά. Ανησύχησα λίγο αλλά τέλος καλό όλα καλά, αν και τελικά μου πήρε ένα μήνα για να επιστρέψω στο 100%», σχολίασε ο Γάλλος, ο οποίος έχει τώρα στη διάθεσή του περίπου δύο εβδομάδες για να ανέβει στην εργοστασιακή Μ1 στις δοκιμές του Qatar.

 

Συνεχίζοντας μίλησε για την περσινή σεζόν, η οποία αποδείχτηκε πολύ δύσκολη προς το τέλος της, μιας και ο Fabio έχασε πάρα πολύ από τη δυναμική που είχε στην αρχή της σεζόν. «Πέρυσι ήταν δύσκολα και παρά το ότι ξεκίνησα τέλεια, μετά είχαμε μεγάλα προβλήματα και σκαμπανεβάσματα».

 

«Στο τέλος δεν είχαμε κάποια μοτοσυκλέτα στις πρώτες θέσεις και κάποια άλλη στις πιο πίσω. Ήταν ή όλες ψηλά ή όλες χαμηλά. Και όταν θες νίκες και βάθρα αυτή η κατάσταση σε εκνευρίζει και μετά αρχίζεις τα λάθη. Ήθελα να πιέζω περισσότερο, αλλά κάποιες φορές όταν πιέζεις παραπάνω είσαι τελικά πιο αργός».

 

Φυσικά ο Fabio, που ήταν μπροστά στο μεγαλύτερο μέρος του Πρωταθλήματος πέρυσι, δεν έχει προηγούμενη εμπειρία Πρωταθλητισμού σε τέτοιο επίπεδο. «Ποτέ δεν είχα παλέψει για Τίτλο, πέρα από το CEV (Ισπανικό Πρωτάθλημα) και η διαφορά είναι τεράστια», τονίζει.

 

«Πέρυσι ήμουν τσαντισμένος που έχασα μια τέτοια ευκαιρία για το Πρωτάθλημα, όμως τώρα είμαι πιο ήρεμος. Έχασα, αλλά απόκτησα και περισσότερη εμπειρία για το μέλλον. Μου ήταν δύσκολο να αποδεχτώ ότι θα πάλευα για θέσεις στο 7-8-9 κι έτσι έκανα λάθη κι έπεφτα. Όμως αυτό είναι που χρειάζεσαι για το Πρωτάθλημα: βαθμούς, βαθμούς και πάλι βαθμούς!»

 

Για όλα αυτά τα θέματα του εκνευρισμού και της πίεσης, ο Fabio έχει καταφύγει στη βοήθεια ειδικού και το τελευταίο διάστημα βλέπει ψυχολόγο. «Πηγαίνω σε ψυχολόγο από αυτόν το χειμώνα και όλα πάνε καλά. Θα τον δω και πριν την έναρξη της σεζόν. Θέλω να είμαι ήρεμος, Άκουγα πολλά πέρυσι… ότι δεν έχω coach, ότι δεν έχω τους σωστούς ανθρώπους γύρω μου. Όλα αυτά πρέπει να τα ξεχάσω».

 

«Επίσης πολλές φορές πέρυσι που η μοτοσυκλέτα δεν δούλευε καλά, ήθελα να βοηθήσω την ομάδα με τις ρυθμίσεις, να βρούμε ιδέες… όμως δεν είναι αυτή η δουλειά μου! Εγώ πρέπει να αναλύω την τηλεμετρία με τον τηλεμετρίστα και με τον αρχιμηχανικό μου και να λέω πράγματα για την οδήγηση και όχι για το πώς να είναι οι ρυθμίσεις. Πρέπει να κοιτάζω τη δουλειά μου ως οδηγός και σε αυτό με βοήθησε ο ψυχολόγος».

 

Στη συνέχεια αναφέρθηκε και στην αναπόφευκτη πίεση που έχει αυτός που πηγαίνει σε εργοστασιακή ομάδα. «Ναι, έχεις παραπάνω πίεση αλλά και παραπάνω υποστήριξη! Έμαθα πολλά πέρυσι για το πως να διαχειρίζεσαι την πίεση και νομίζω αυτή η πίεση του εργοστασιακού είναι καλή».

 

Επιπρόσθετα, ο Fabio θέλει να μεταφέρει στην εργοστασιακή Yamaha τον «διασκεδαστικό» τρόπο δουλειάς που απολάμβανε στην Petronas. «Νομίζω θα φέρουμε τη διασκέδαση σε μια σοβαρή δουλειά. Θεωρώ ότι είναι εύκολο να κάνουμε τη δουλειά μας, αλλά και να το διασκεδάζουμε παράλληλα», είπε και πρόσθεσε: «Δεν θέλω να είμαι ο οδηγός που μπαίνει μέσα, λέει γεια σας και μετά επικεντρώνεται μόνο στην οδήγηση. Θέλω να το διασκεδάζουμε, να βοηθάω, να καθαρίζω το φέρινγκ και όλα».

 

Τέλος, μίλησε και για τον Valentino Rossi, τη θέση του οποίου παίρνει στο εργοστάσιο. «Βασικά δεν πήρα τη θέση του», απαντά ο Γάλλος. «Κι αυτό επειδή η θέση του Valentino στην ομάδα είναι μοναδική. Ο Vale ήταν ο βασιλιάς του MotoGP κι έδωσε πολλά στην Yamaha. Απλάαλλάξαμε θέσεις και αυτό είναι ένα όνειρο για εμένα! Να αλλάζεις θέση με το είδωλό σου! Σίγουρα ο Vale θα τα πάει καλά με την Petronas. Όσο για τον Maverick; Είναι σίγουρα ο μεγαλύτερός μου αντίπαλος, αλλά έχουμε καλή σχέση. Κι αν είναι να παλεύουμε για το 1-2 στο Πρωτάθλημα, τότε είναι καλύτερα να δουλεύουμε μαζί. Πιστεύω θα είναι καλός αντίπαλος αλλά και καλός ομόσταυλος για να βελτιώσουμε τη μοτοσυκλέτα».

Επόμενο άρθρο »

Κατά 95% συνεχίζουν μαζί Tech3 και KTM!

« Προηγούμενο άρθρο

Παρουσιάστηκαν οι οδηγοί της SKY VR46 για το 2021

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα