• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Τί περιμένουμε να δούμε στην Αργεντινή;
Με την επιστροφή των MotoGP στην Λατινική Αμερική
Νέα 29/03/2022 - 16:40

 

Τα MotoGP λείπουν από την Αργεντινή εδώ και τρία χρόνια, αφού η πανδημία του Covid κατέστησε αδύνατη την μετάβαση στην πίστα Termas de Rio Hondo. Παρά την απουσία αγώνων, η πίστα γνώρισε κάποια σκαμπανεβάσματα, όπως μια πυρκαγιά που ξέσπασε τον περασμένο Φεβρουάριο που κατέστρεψε μεγάλο μέρος του κεντρικού κτιρίου, αυτό που στεγάζει την αίθουσα τύπου, τα γραφεία ελέγχου αγώνα και την περιοχή VIP.

Υπήρξε καιρός να μπουν τα πάντα σε τάξη, αλλά το μεγαλύτερο ερώτημα παραμένει σε ποιες συνθήκες θα βρουν οι αναβάτες την πίστα. Η πίστα Termas δεν χρησιμοποιείται πολύ κατά τη διάρκεια της χρονιάς και η πανδημία μείωσε περαιτέρω τις δραστηριότητες στην πίστα, με συνέπεια οι αναβάτες πιθανότατα να βρουν βρώμικη άσφαλτο. Αν θέλουμε να δούμε τα πράγματα λίγο φιλοσοφικά, μετά το Grand Prix της Ινδονησίας,  οι αναβάτες έχουν ήδη συνηθίσει να βρίσκονται σε δύσκολες συνθήκες.

Για να καταλάβουμε περισσότερα, θα πρέπει να περιμένουμε τις πρώτες δοκιμές την Παρασκευή, αλλά μια ματιά στο παρελθόν λέει κάτι για το τι να περιμένουμε από το ταξίδι στην Αργεντινή. Πρώτα απ 'όλα, από τα 6 Grand Prix στην Αργεντινή, η Honda έχει κερδίσει 4 και η Yamaha 2, ενώ ο Marc Marquez είναι ο αναβάτης με τις περισσότερες επιτυχίες στο όνομά του, τρεις για την ακρίβεια. Ο Ισπανός, ωστόσο, δεν θα αγωνιστεί αυτό το Σαββατοκύριακο μετά το ατύχημά του στο ζέσταμα στην Ινδονησία, το οποίο επανέφερε τα προβλήματα διπλωπίας του. 

Σίγουρα από το 2019 έχει περάσει πολύς καιρός, οι μοτοσυκλέτες άλλαξαν και το ίδιο και οι αναβάτες, με μερικούς να μην έχουν μέχρι τώρα την ευκαιρία να αγωνιστούν στην Αργεντινή στη μεγάλη κατηγορία, όπως ο Bastianini και ο Brad Binder, οι οποίοι θα φτάσουν στην Αργεντινή πρώτος και δεύτερος αντίστοιχα στη βαθμολογία.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η Ducati δεν είχε ποτέ πολύ καλά αποτελέσματα στη Νότια Αμερική. Αφήνοντας κατά  μέρος την καταστροφή του 2016 (ο Iannone έπεσε συμπαρασύροντας τον Dovizioso ενώ αγωνίζονταν για τη 2η θέση), οι Desmosedici έχουν φτάσει στο βάθρο στο GP της Αργεντινής μόνο δύο φορές: το 2015 (ο Dovizioso ήταν 2ος) και το 2019 (Dovizioso 3ος), και στις δύο περιπτώσεις με αρκετά μεγάλη διαφορά από τον νικητή.

Ωστόσο, η διαγραφή των Ducati από διεκδικητές καλών θέσεων θα ήταν πρόωρη, επειδή πέρυσι αποδείχθηκε ότι ήταν σε θέση να φέρουν αποτελέσματα σε πίστες όπου είχαν δυσκολευτεί στο παρελθόν (όπως η Jerez) και, αν υπάρχει μια τέλεια στιγμή για να σπάσει η Ducati την κατάρα της στην Αργεντινή, είναι αυτή.

Ο Bagnaia, μάλιστα, βρίσκεται με μόνο έναν βαθμό στη βαθμολογία μετά από δύο αγώνες και πρέπει να ξεκινήσει την επιστροφή του, ειδικά απέναντι στον Quartararo. Ο Γάλλος απέχει 26 βαθμούς και θεωρητικά θα μπορούσε να έχει ένα καλό  Σαββατοκύριακο, γιατί η Yamaha όχι μόνο κέρδισε δύο αγώνες στην Αργεντινή (με Rossi και Vinales) αλλά πάντα τοποθετούσε τουλάχιστον μια M1 στο βάθρο.

Ωστόσο, τα πράγματα θα μπορούσαν να πάνε διαφορετικά αν πιστέψουμε αυτό που είπε ο Fabio στην Ινδονησία: "Ο αγώνας στην Αργεντινή θα είναι ο πιο δύσκολος της χρονιάς για μένα. Ξέρουμε ότι έχουμε κάνει κάποιες επιλογές στη μοτοσυκλέτα που θα κάνουν το πρώτο μέρος της σεζόν περίπλοκο, αλλά θα τα δώσω όλα και πιστεύω ότι μπορούμε να τα πάμε καλά".

Έτσι, πολλά θα μπορούσαν να αλλάξουν, χωρίς να ξεχνάμε την KTM, που ήταν η έκπληξη αυτού του πρώιμου μέρους του 2022 και τη Suzuki που στοχεύει να επιστρέψει στα επίπεδα των χειμερινών δοκιμών .

Υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα την παραμονή του αγώνα, αλλά όταν πρόκειται για MotoGP, το έχουμε συνηθίσει πλέον...

Επόμενο άρθρο »

Ezpeleta: Ελπίζω ο Marquez να επιστρέψει στο Portimao

« Προηγούμενο άρθρο

Η κατάσταση του Marc Marquez βελτιώνεται

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα