• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ezpeleta: Προσπαθούμε να πιέσουμε τις ομάδες
Για το θέμα των αεροδυναμικών βοηθημάτων
Νέα 14/06/2022 - 14:38

Τα MotoGP στερούνται αυτή τη στιγμή κάποιων στιγμών που σηκώνουν τους θεατές όρθιους στις κερκίδες, όπως το προσπέρασμα στην τελευταία στροφή, μάχες μέχρι το τέλος, πράγματα τα οποία λατρεύουν  οι οπαδοί.  Το τεχνολογικό επίπεδο (και κατ' επέκταση η απόδοση) των μοτοσυκλετών της μεγάλης κατηγορίας έχει ανέβει πολύ τα τελευταία χρόνια, χάρη στα αεροδυναμικά φτερά και τις συσκευές χαμηλώματος και ρύθμισης ύψους της μοτοσυκλέτας, αλλά έχει επηρεαστεί ο ψυχαγωγικός παράγοντας. 

Η Repsol, ο κεντρικός χορηγός της Honda και ένας από τους πιο βασικούς χορηγούς ολόκληρου του πρωταθλήματος, έχει παραπονεθεί γι' αυτό και το αντιλήφθηκε και η Dorna.


"Τώρα έχουμε σταθερότητα, όσον αφορά τον κανονισμό, από το 2022 έως το 2026", εξήγησε ο Carmelo Ezpeleta στο αθλητικό Σαββατοκύριακο της Marca. "Θεωρητικά, αλλαγές δεν θα γίνουν εάν δεν υπάρξουν θέματα ασφαλείας ή (για να γίνει κάποια αλλαγή) θα πρέπει να συμφωνήσουν όλα τα μέρη. Επιδιώκουμε να μειώσουμε την απόδοση από το 2027 και το 2024 το 60% των καυσίμων θα είναι από βιώσιμες πηγές".

Ίσως όμως θα έπρεπε να αρχίσουν να κάνουν κάτι για τους κανονισμούς εκ των προτέρων.

"Πιέζουμε να μιλήσουμε με τις ομάδες για το θέμα των αεροδυναμικών βοηθημάτων", πρόσθεσε ο Carmelo.

Τα αεροδυναμικά βοηθήματα είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους το προσπέρασμα γίνεται όλο και πιο δύσκολο.

"Είναι δύσκολο να αυξήσουμε τις προσπεράσεις. Δεν είχαμε ποτέ αυτό το πρόβλημα", συνέχισε ο Ezpeleta. "Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες. Η ασφάλεια και η οικονομική βιωσιμότητα του πρωταθλήματος για παράδειγμα. Πόσες ομάδες υπήρχαν που εξαφανίστηκαν τότε; Τώρα οι δορυφορικές ομάδες μπορούν να αγωνιστούν βιώσιμα".

Επόμενο άρθρο »

Η πρόκληση που θα αντιμετωπίσει η Honda στο Sachsenring

« Προηγούμενο άρθρο

Εντυπωσιακή νίκη Παντελεάκη στην Βαρκελώνη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα