• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Στο Assen με Rosso Corsa
Οδηγούμε το πρώτο λάστιχο με ονοματεπώνυμο!
Τεστ-Μοντέλα 19/05/2010 - 01:19

 

Αποστολή Assen: Δημήτρης Διατσίδης

Φωτογραφία: Fabrizio Porozzi

 

Οι οπαδοί των track days, έχουν ένα νέο λάστιχο στη διάθεσή τους, το Pirelli Diablo Rosso Corsa, στο οποίο μάλιστα μπορούν να αναγράψουν το ονοματεπώνυμό τους! Μια έξυπνη ιδέα του μάρκετινγκ των Ιταλών, με τη δυνατότητα να έχεις το ταμπελάκι που αναγράφει το όνομά σου, με φόντο τη σημαία της χώρας σου.

Το «MΥΤΥRE», το σχεδιάζεις μέσω του www.us.pirelli.com/drc, όπου υπάρχει η σχετική ενότητα «MY DIABLO ROSSO CORSA». Mετά από λίγες μέρες θα πάρεις 6 ταμπελάκια με το όνομά σου για να τα τοποθετήσεις, στην ειδική θέση που υπάρχει στο λάστιχο.

Αν είσαι λοιπόν ο οπαδός της σπορ οδήγησης που πηγαίνεις σε track days και θέλεις να κυκλοφορείς και στο δρόμο, τότε βρήκες το λάστιχό σου.

 

Bέβαια ο λόγος για τον οποίο το βρήκες είναι η τεχνολογία του και η ικανότητά του να μεταφέρει 10 παραπάνω ίππους στο δρόμο! Η Pirelli έκανε ένα συγκριτικό τεστ, μεταξύ 7 ελαστικών με παρόμοια χαρακτηριστικά και τα αποτελέσματα ήταν ότι το νέο λάστιχο της Ιταλικής εταιρίας μεταφέρει στην άσφαλτο 10 ίππους παραπάνω από το καλύτερο από τα υπόλοιπα λάστιχα. Και πως το καταφέρνει αυτό; Επενδύοντας περισσότερο από κάθε άλλο κατασκευαστή σε R&D, σε Έρευνα και Εξέλιξη, αλλά και από την εξέλιξη που γίνεται μέσα από την εμπλοκή στους αγώνες WSBK, η οποία περνάει αυτούσια στα λάστιχα παραγωγής.

Στην περίπτωσή μας 25 πατέντες ενσωματώνονται στο νέο Rosso Corsa. Οι κυριότερες είναι: η ΕPT (Enhanced patch Technology), με τρεις ζώνες γόμας, πιο σκληρή στη μέση και μαλακότερη στα πλαϊνά του πίσω ελαστικού. H EPT προσφέρει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής του ελαστικού με το δρόμο, σε κάθε γωνία κλίσης. H HSB (H Shaped Bead), είναι το σχήμα που εφαρμόζει στη ζάντα, ώστε να δίνει σταθερότητα και στο πλάγιασμα αλλά και στην ευθεία. Η HPSC (High Performance Single Cord) που βάζει ένα χιλιόμετρο καλώδιο σε κάθε λάστιχο, με διαφορετική δομή στην κορώνα και στα πλαϊνά, ώστε να υπάρχει μια γραμμική απόδοση. H FGD (Functional Groove Design), με νέα σχεδίαση στη χάραξη, που καλύπτει το 7% της επιφανείας, σε σχέση με το 4% που καλύπτει το Supercorsa SP. H FGD προσφέρει γρήγορο ζέσταμα του ελαστικού και σταθερό «άδειασμα» του νερού στο βρεγμένο.

Όλα αυτά δημιούργησαν ένα λάστιχο που είναι καλύτερο σε κράτημα και στο στεγνό και στο βρεγμένο από τον προκάτοχό του, το Corsa III, αλλά και με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

 

Βρεθήκαμε στην πίστα του Assen, για την αποκλειστική αυτή δοκιμή των νέων Pirelli. Στο πρώτο σκέλος της δοκιμής με την Honda CBR1000RR ABS, προσπαθήσαμε περισσότερο να μάθουμε την πίστα και λιγότερο να εκτιμήσουμε τα Rosso Corsa.

Στο 2ο με Kawasaki ZX-10R, η πίστα είχε ήδη στεγνώσει, το χρονόμετρο σταμάτησε στο 1’58.720 και μεις αρχίσαμε να εκτιμούμε το νέο λάστιχο. Στο τέλος της ευθείας εκκίνησης – τερματισμού είχαμε την ευκαιρία να νιώσουμε την σταθερότητα κάτω από έντονο φρενάρισμα. Στις 2 πρώτες δεξιές στροφές το μπροστινό ήταν ακριβές, με παράλληλη αίσθηση σιγουριάς. Το πίσω μας έδειξε το πόσο καλά δουλεύει, υπό οριακή κλίση. Ποιο κάτω στο πολύ γρήγορο κομμάτι της πίστας η ισορροπία μεταξύ του μπροστά και του πίσω ελαστικού ήταν άψογη, και είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε την ομοιογένεια που δίνουν στις αντιδράσεις της μοτοσυκλέτας τα Rosso Corsa, μαζί και την ικανότητα να σου ανεβάζουν γύρο με το γύρο την αυτοπεποίθηση.

Στο 3ο σκέλος της δοκιμής, με την Suzuki GSX-R 750 αυτά τα στοιχεία αναδείχτηκαν ακόμη περισσότερο, καθώς ο χρόνος κατέβηκε στο 1’57.045. Στη μοτοσυκλέτα αυτή τα Rosso Corsa απέδωσαν σχεδόν σαν τα αγωνιστικά Supercorsa και αυτό είναι πολύ σημαντικό αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για λάστιχα που μπορούν να μας μεταφέρουν μέσα στην πόλη και να βγάζουν τουλάχιστον 2 track day.

Στο 4ο σκέλος, οδηγήσαμε την Ducati 1198S Corse, με το αλουμινένιο της ρεζερβουάρ. Ο χρόνος ανέβηκε λίγο στο 1’58.121, ενώ στο 5ο και τελευταίο σκέλος, η BMW S1000RR, με τα λάστιχά μας, έδινε τόση σιγουριά ώστε ο χρόνος γύρου να πάει στο 1’57.869, παρά το ότι η πίστα άρχισε να κρυώνει.

Τελικά τα νέα Pirelli Diablo Rosso Corsa, έδειξαν να τα καταφέρνουν θαυμάσια στην πίεση της πίστας και χωρίς να έχουν τη μεγάλη φθορά που θα είχε ένα αγωνιστικό λάστιχο. Επίσης το γρήγορο ζέσταμά τους, δείχνει ότι και στο δρόμο θα μπορούν να δουλέψουν και να ανεβάσουν θερμοκρασία λειτουργίας, τη στιγμή που ένα αγωνιστικό θα είναι έξω από τα νερά του και πολύ κάτω από τη θερμοκρασία λειτουργίας του. Αν λοιπόν γλιστράτε με "γόμες" καιO φωτογράφος μας Fabrizio, με τον Troy Corser, που ο ίδιος έχει φωτογραφήσει

O φωτογράφος μας Fabrizio, με τον Troy Corser, που ο ίδιος έχει φωτογραφήσει
σας περάσει κάποιος με Rosso Corsa, θα ξέρετε το μυστικό του!

Επόμενο άρθρο »

Με την MV Agusta F4 στο Hockenheim

« Προηγούμενο άρθρο

Με BMW S1000RR στην Jerez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα