Μετά την ολοκλήρωση των δύο πρώτων Αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MOTUL FIM Superbike, που αντιστοιχούν στο Σημείο Ελέγχου Παραχωρήσεων 1, η FIM αξιολόγησε τις επιδόσεις των κατασκευαστών χρησιμοποιώντας τον αλγόριθμο της MSMA, όπως ορίζεται στους Κανονισμούς της FIM.
Σύμφωνα με το άρθρο 2.4.3.2* των Κανονισμών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WorldSBK της FIM – Ποινή για Υπερεπίδοση – οι τιμές απόδοσης τόσο για την Ducati όσο και για την BMW έχουν ξεπεράσει το όριο του -0.250 και παραμένουν κάτω από το όριο του -0.500. Ως εκ τούτου, και οι δύο κατασκευαστές εμπίπτουν στο εύρος που καθορίζεται για Ρύθμιση Ροής Καυσίμου Βήματος 1 (Step 1 Fuel Flow).
Σύμφωνα με το άρθρο 2.4.2.2* των Κανονισμών του WorldSBK, η Ρύθμιση Ροής Καυσίμου Βήματος 1 αντιστοιχεί σε μείωση κατά 0.5 kg/h. Η ρύθμιση αυτή θα τεθεί σε ισχύ από τον επόμενο Γύρο στο Assen.
Η FIM θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις επιδόσεις των κατασκευαστών σε κάθε Σημείο Ελέγχου Παραχωρήσεων, ώστε να διασφαλίσει ένα ισορροπημένο και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα.
Σχετικές Αναφορές Κανονισμών:
- Άρθρο 2.4.3.2 – Ποινή για Υπερεπίδοση
γ) Κατασκευαστές με τιμή Απόδοσης -0.250 ή χαμηλότερη έως -0.499 θα λάβουν μείωση Ροής Καυσίμου Βήματος 1 για τον επόμενο Αγώνα. - Άρθρο 2.4.2.2 – Διαχείριση Ροής Καυσίμου
Ρύθμιση Ροής Καυσίμου Βήματος 1 = -0.5 kg/h