• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Μ.ΒΡΕΤΑΝΙΑ LIVE: H 1η νίκη του Dovizioso!
Γίνεται ο 5ος διαφορετικός νικητής στους 10 πρώτους αγώνες και βάζει και πάλι τη Honda στο παιχνίδι.
Νέα 26/07/2009 - 19:55

 

Όλοι μιλούσαν για τα 4 μεγάλα φαβορί, όλοι έλεγαν ότι σε περίπτωση βροχής μάλλον ο Dani θα αφήσει τη δουλειά στους άλλους τρεις, κάποιοι έλεγαν για τον Melandri σε περίπτωση μικτών συνθηκών, κανείς δεν υπολόγιζε τον Andrea Dovizioso για διεκδικητή της νίκης.

Το στοίχημα του έδινε 1/60, δηλαδή αν έβαζες 10 Ευρώ θα έπαιρνες 600!

Δεν ξέρουμε ακόμη κι αν ο ίδιος στοιχημάτισε υπέρ του εαυτού του!

 

Όπως και να έχει η νίκη του είναι πανάξια, γιατί είχε το ρυθμό να ακολουθήσει τους Lorenzo – Rossi αρχικά, να πιέσει τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, μετά είχε την ωριμότητα να μείνει μόνος πρώτος μπροστά και στο τέλος τη δύναμη να αντισταθεί χωρίς λάθος, στην πίεση των 2 οδηγών που τον έφτασαν. Γίνεται έτσι ο 5ος διαφορετικός νικητής στους 10 πρώτους αγώνες και βάζει και πάλι τη Honda στο παιχνίδι. Χρησιμοποίησε και εδώ το νέο κινητήρα πάνω στο πλαίσιο που έχει εδώ και λίγους αγώνες. «Πίεσα στο 100% στους 2 τελευταίους γύρους, όταν είδα ότι με φτάνουν οι δύο οδηγοί», είπε ο 23χρονος.

 

Οι δύο οδηγοί που τον έφτασαν δεν ήταν κάποιοι από τους συνήθεις υπόπτους. Ήταν ο Randy De Puniet και ο Colin Edwards!

Ο Γάλλος έκανε ένα φανταστικό αγώνα και όταν έφτασε στο 1.4’’ δευτερόλεπτα διαφορά από τον Dovi, σκέφτηκε ότι μπορεί να κερδίσει. Την ίδια ακριβώς σκέψη έκανε και ο Αμερικανός, όταν πέρασε 2ος και είδε τον Dovi ακριβώς μπροστά του. Μετά σκέφτηκε ότι το ρίσκο ήταν πέρα από κάθε λογική και αφού είχε δύο καλά γλιστρήματα στις αριστερές στροφές, αρκέστηκε στο να περάσει στον τελευταίο γύρο τον De Puniet που εντωμεταξύ είχε ξαναπεράσει 2ος.

Ο μακράν συμπαθέστερος οδηγός έκανε την αίθουσα των συνεντεύξεων να γελά συνεχώς με το μοναδικό τρόπο που περιέγραφε την εμπειρία του από το συγκεκριμένο αγώνα. «Που να προλάβω να σκεφτώ την τελευταία στροφή του Assen 2006, σε κάθε στροφή, σε κάθε φρενάρισμα ο κ.... μου σφιγκόνταν», είπε χαρακτηριστικά!

 

Στην 4η θέση ο τρομερός Alex De Angelis που απέδειξε για άλλη μια φορά ότι σε συνθήκες μέτριας ή κακής πρόσφυσης έχει φοβερό κοντρόλ της μοτοσυκλέτας και ότι κατ’ επέκταση αξίζει να μείνει στα ΜotoGP. Τελικά τι έγιναν οι πρωταγωνιστές;

 

Στην 5η θέση στον τελευταίο γύρο ο Valentino Rossi είναι τελικά ευχαριστημένος, αφού παρά την πτώση του, αύξησε τη διαφορά στη βαθμολογία στους 25 βαθμούς, από τον Lorenzo. «Η φιλοσοφία του να κερδίζω αγώνες, με οδήγησε στο λάθος. Δεν μπορούσα να καταλάβω το πόσο βρέχει. Έπρεπε να μείνω πίσω από τον Dovi. Το πίσω λάστιχο κρύωνε στην αριστερή πλευρά και σε τέτοιες δύσκολες συνθήκες είναι εύκολο τα να κάνεις λάθος», είπε μεταξύ άλλων. «Τώρα θα πάω στο Los Angeles για διακοπές, αύριο και θα γυρίσω στο Brno με πλεονέκτημα για το 2ο μισό του πρωταθλήματος», κατέληξε ο Rossi.

 

Στον τελευταίο γύρο του αγώνα, άφησε πίσω του τον τοπικό James Toseland που αναζητούσε εναγωνίως ένα καλό αποτέλεσμα και τελικά το πήρε, αφού και η 6η θέση είναι πολύ καλή.

Ο 7ος Marco Melandri απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι πολύ καλός οδηγός και ότι η Kawasaki έχει μια μοτοσυκλέτα σε πολύ καλό επίπεδο φέτος, που αποφάσισε να φύγει από τους αγώνες. Ο Ιταλός αναγκάστηκε να αλλάξει μοτοσυκλέτα 8 γύρους πριν το τέλος και να τερματίσει με τα βρόχινα λάστιχα.

Η 8η θέση για τον Niccolo Canepa και το γεγονός ότι ο νεαρός Ιταλός είναι αυτός που δίνει βαθμούς στο εργοστάσιο στον αγώνα αυτό, μόνο ευκαιρία για πάρτυ είναι για τον ίδιο και την ομάδα του. Στα 21 του και χωρίς προηγούμενη αγωνιστική εμπειρία, δείχνει ότι σε συνθήκες βροχής ή γενικά γλιστερές, το έχει!

 

Στην 9η θέση βρίσκουμε τον επόμενο από τους 4 συνήθεις πρωταγωνιστές. Ο Dani Pedrosa έκανε λάθος επιλογή μπροστινού ελαστικού, προτιμώντας την πιο σκληρή γόμα. Όμως στους 10 τελευταίους γύρους δεν είχε καθόλου καλή αίσθηση και αναγκάστηκε να κόψει πολύ για να τερματίσει.

 

Ο 10ος Mika Kallio ήταν ο 2ος από αυτούς που άλλαξαν μοτοσυκλέτα και έτσι έχασε την ευκαιρία για μια καλύτερη θέση.

Στον 23ο γύρο, όπως οι περισσότεροι, άλλαξε μοτοσυκλέτα και ο Loris Capirossi, σε ένα Σαββατοκύριακο που η Suzuki θέλει να ξεχάσει.

Ο Chris Vermeulen έμεινε μόλις 13ος, ενώ ανάμεσα στις 2 γαλάζιες μοτοσυκλέτες τερμάτισε ο Gabor Talmacsi που δεν άλλαξε μοτοσυκλέτα.

 

Στην 14η θέση βρίσκουμε το μεγάλο πρωταγωνιστή του πρωινού βρόχινου ζεστάματος, τον «μάστορα» των μικτών συνθηκών, που την πάτησε σαν παιδάκι με την επιμονή του να βάλει φουλ βρόχινα λάστιχα και ρυθμίσεις, τη στιγμή που ο Μάνατζερ της ομάδας Livio Suppo τον πληροφόρησε ότι όλοι οι υπόλοιποι φορούν σλικ. Ο Casey Stoner επέμενε και είπε ότι δεν αισθάνεται ασφαλής με τα σλικ και έτσι πλήρωσε το τίμημα με μόλις 2 βαθμούς συγκομιδή, αφού στο τέλος κατάφερε να περάσει τον ομόσταυλο Nicky Hayden που στους 5 τελευταίους γύρους έτρεχε με το λάστιχο εντελώς κατεστραμμένο.

 

Εκτός κατάταξης ο άλλος εκ των πρωταγωνιστών, ο Jorge Lorenzo, που έκανε το 2ο λάθος της χρονιάς. Έπεσε την ώρα που είχε περάσει μπροστά και προσπαθούσε να κάνει διαφορά από τους Rossi – Dovi που ακολουθούσαν. «Όταν είσαι μπροστά και θέλεις να φύγεις, μπορεί να το πληρώσεις», είπε στον απεσταλμένο μας μετά τον αγώνα. Αργότερα σε δημοσιογραφική συνάντηση παραδέχτηκε ότι ήταν δικό του λάθος να πατήσει την άσπρη γραμμή, ενώ σε όλους τους προηγούμενους γύρους πήγαινε λίγα εκατοστά πιο μέσα. «Δεν πίεζα εκείνη τη στιγμή. Είναι απλά το λάθος. Τώρα ο στόχος δεν είναι το Πρωτάθλημα, αλλά η 2η ή 3η θέση. Η εμπειρία μου με κάνει να μην είμαι ούτε απογοητευμένος, ούτε θυμωμένος, αφού αυτό δεν αλλάζει τίποτε», είπε με πραγματικό ήρεμο βλέμμα.

 

Τέλος πρέπει να αναφερθούμε στην απίθανη απόδοση του Toni Elias που ήταν ο πρώτος πεσών των περίεργων συνθηκών της πίστας. Είχε ήδη περάσει τον Pedrosa και ακολουθούσε τους 3 πρώτους όταν πάτησε μια άσπρη γραμμή πλαγιασμένος στην έξοδο μιας γρήγορης στροφής και με το γκάζι τέρμα ανοικτό. Πάντως το να οδηγεί την κούρσα για περισσότερους από 2 γύρους και να ακολουθεί το ρυθμό των πρώτων είναι ένα ακόμη θετικό δείγμα, στην ανεβασμένη του απόδοση στους τελευταίους αγώνες.

Επόμενο άρθρο »

250 cc : Ο Barberá πρώτος στο πρωινό ζέσταμα.

« Προηγούμενο άρθρο

250 cc : Ο Aoyama νικητής στο Donington!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα