• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo: Τα φρένα στο MotoGP του Portimão
Νέα 05/11/2021 - 11:27

Με Φρένα BREMBO και οι 22 Μοτοσυκλέτες στο MotoGP Algarve, στο Portimão της Πορτογαλίας

Brembo για Όλους

Οδηγική Απόλαυση και Απόλυτη Ασφάλεια είναι τα αδιαπραγμάτευτα πλεονεκτήματα της Brembo που εξηγούν την κυριαρχία της στους αγώνες μοτοσυκλέτας με δαγκάνες, δίσκους, τακάκια, υγρά και τρόμπες που σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν ειδικά για κάθε κατηγορία, από πίστα μέχρι off-road.

 

 

Και είναι προφανές ότι, οι εφαρμογές της έχουν κερδίσει την απόλυτη εμπιστοσύνη των ομάδων, αφού από το 2016, το 100% των αναβατών MotoGP χρησιμοποιούν εξαρτήματα Brembo.​​

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo, οι οποίοι συνεργάζονται στενά με τους αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP, η διεθνής πίστα Algarve δεν είναι πολύ απαιτητική για τα φρένα.

Σε κλίμακα από το 1 έως το 5 η πίστα κατατάσσεται στη 2η χαμηλότερη θέση στο Πρωτάθλημα 2021 μετά το TT Circuit Assen. 

Στις πρώτες 5 στροφές του Algarve International Circuit, τα φρένα χρησιμοποιούνται για συνολικά 13,5 δευτερόλεπτα, ενώ στις υπόλοιπες 10 στροφές χρησιμοποιούνται για 18,7 δευτερόλεπτα: στην πρώτη περίπτωση, ο μέσος όρος είναι σχεδόν 3 δευτερόλεπτα και στην άλλη, δεν πλησιάζει καν τα 2 δευτερόλεπτα.​

Από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, κάθε οδηγός ασκεί συνολικό φορτίο λίγο περισσότερο από 800kg στη μανέτα του φρένου.

Το σύστημα πέδησης χρησιμοποιείται συνολικά κατά το 1/3 ολόκληρου του Grand Prix. Από όλους τους αγώνες στην Ιβηρική Χερσόνησο, μόνο το Circuit Ricardo Tormo έχει μεγαλύτερο ποσοστό. 

Από τα 10 τμήματα φρεναρίσματος στο Algarve International Circuit, μόνο ένα είναι απαιτητικό για τα φρένα, 3 είναι μέτριας δυσκολίας και τα υπόλοιπα 6 είναι ήπια.

Τόσο στην πρώτη όσο και στην πέμπτη στροφή, οι μοτοσυκλέτες MotoGP φρενάρουν για ακριβώς 5 δευτερόλεπτα, αλλά στη μία περίπτωση μειώνουν την ταχύτητά τους κατά 218 km/h και στην άλλη κατά 172 km/h.

Οι αποστάσεις φρεναρίσματος είναι επίσης διαφορετικές: στην πρώτη στροφή είναι 299 μέτρα, ενώ στην πέμπτη 212 μέτρα.

Η επιβράδυνση που επιτυγχάνουν οι αναβάτες είναι επίσης διαφορετική: 1,5 g σε σύγκριση με 1,2 g.​​

Επόμενο άρθρο »

Bagnaia: Θέλω να ξεκινήσουμε μαζί και να παλέψουμε μαζί

« Προηγούμενο άρθρο

Acosta, Foggia, Gardner και Fernandez

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα