• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Dovizioso: Πρέπει να δούμε τι δεν πήγε καλά
Δεν έχω την απάντηση
Νέα 10/03/2022 - 10:42

Ο Andrea Dovizioso έκανε το εργοστασιακό του ντεμπούτο στη Yamaha με την ομάδα RNF Racing στην έναρξη της σεζόν 2022 την Κυριακή στο Qatar. 

Μετά από οκτώ χρόνια στην Ducati και χωρίς εμπειρία στη Yamaha από το 2012, όταν ήταν αναβάτης της Tech 3, ο Dovizioso δυσκολεύτηκε από τότε που επέστρεψε στους αγώνες μετά από ένα διάλειμμα για τους τελευταίους πέντε γύρους του 2021 με την Petronas SRT.

Παραδεχόμενος μετά τις δοκιμές πριν από τη σεζόν ότι είχε αρχίσει να καταλαβαίνει τον τρόπο οδήγησης της Μ1, αλλά εξακολουθούσε να «έχανε πάρα πολλά» στη μοτοσυκλέτα, το Σαββατοκύριακο του Dovizioso στο Qatar ήταν εξαιρετικά δύσκολο.

Πήρε την 20η θέση στις κατατακτήριες, έχοντας δυσκολευτεί από τις συνθήκες ανέμου το Σάββατο και τερμάτισε τον αγώνα 14ος και 27,3 δευτερόλεπτα μακριά από τον νικητή Enea Bastianini καθώς είχε θέματα με το μπροστινό. 

"Στην αρχή του αγώνα είχαμε κάποια προβλήματα σχετικά με την πίεση (στο μπροστινό ελαστικό)", αποκάλυψε. 'Κάτι συνέβη, η Yamaha πρέπει να καταλάβει. Αλλά όλες οι Yamaha είχαν προβλήματα με αυτό".

"Κλείδωνε το μπροστινό μέρος σε περίεργα σημεία, δεν καταλάβαινα, έχασα το μπροστινό δύο φορές, βγήκα από την πίστα και όταν είδα την πίεση κατάλαβα γιατί".

"Αυτή ήταν η αρχή και ήταν πολύ, πολύ κακή και έχανα πολύ χρόνο.  Μετά από αυτό μπόρεσα να οδηγώ μόνος μου και μπόρεσα να οδηγώ με κανονικό τρόπο και οι χρόνοι γύρων έγιναν αποδεκτοί στα 1:55,5, 1:55,4".

"Δεν ήταν τόσο γρήγοροι, αλλά ήταν αποδεκτοί και ήταν αυτό που μπορούμε να κάνουμε".

"Αλλά βρισκόμουν πραγματικά πίσω. Και έφθειρα επίσης τελείως το ελαστικό, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό λόγω του τρόπου με τον οποίο πρέπει να οδηγείς τη Yamaha τώρα".

"Όταν δυσκολεύεσαι με το μπροστινό μέρος και δεν μπορείς να έχεις ταχύτητα στις στροφές, χρησιμοποιείς πολύ το πίσω ελαστικό στην άκρη και δεν μπορείς να το κάνεις γιατί τότε χάνεις το ελαστικό".

"Λοιπόν, δεν ήταν και το καλύτερο".

Ο Dovizioso πρόσθεσε ότι αν και η υψηλή πίεση στο μπροστινό ελαστικό του προκαλούσε σημαντικά προβλήματα, δεν ήταν στην πραγματικότητα το κύριο πρόβλημα που αντιμετώπισε στη Yamaha και ότι απλώς το επιδείνωσε.

"Δεν έχω την  απάντηση γιατί πρέπει να μελετήσουν (τι έγινε), έχουν κάποιες ιδέες", είπε όταν ρωτήθηκε αν πίστευε ότι το πρόβλημα πίεσης των ελαστικών του ήταν συγκεκριμένα για αυτή την πίστα.

"Αλλά δεν ήταν αυτό το πρόβλημα, απλώς αύξησε τα προβλήματα. Λοιπόν, ήταν πολύ άσχημα, ειδικά το συναίσθημα στην αρχή".

"Όταν έχεις πρόβλημα πίεσης δεν είναι πρόβλημα της μοτοσυκλέτας. Επομένως, πρέπει να το κατανοήσουμε και να το διαχειριστούμε με καλύτερο τρόπο".

Επόμενο άρθρο »

Τα Grand Prix επιστρέφουν στην Ινδονησία

« Προηγούμενο άρθρο

Mir: Δεν κάναμε επανάσταση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
H DUCATI ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ 2022;
  • ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ YAMAHA, APRILIA, KTM ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο MARC MARQUEZ ΚΑΙ H HONDA ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ