• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
"Παρακολουθούσα τις δοκιμές από το γκαράζ μου"
O Aleix Espargaro εξηγεί την προβληματική Παρασκευή του
Νέα 21/10/2022 - 20:05

Έχοντας κάνει ξεκάθαρη την απογοήτευσή του στην ομάδα του αφού σημείωσε μόλις 12 βαθμούς στους τρεις τελευταίους αγώνες MotoGP, το τελευταίο πράγμα που χρειαζόταν ο Aleix Espargaro ήταν μια σειρά περαιτέρω τεχνικών προβλημάτων την πρώτη μέρα από τα «πιο σημαντικά Σαββατοκύριακα μέχρι στιγμής».

Όντας απαραίτητο να ξεπεράσει τον Francesco Bagnaia κατά τουλάχιστον τρεις βαθμούς στη Sepang αυτό το Σαββατοκύριακο μόνο και μόνο για να παραμείνει στη μάχη του τίτλου, ένας απογοητευμένος Espargaro κατάφερε να ολοκληρώσει μόλις πέντε γύρους στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές μετά από προβλήματα και στις δύο RS-GP του.

"Μια δύσκολη αρχή στο πιο σημαντικό Σαββατοκύριακο της σεζόν μέχρι στιγμής", ανέφερε ο Ισπανός. "Είχα ένα μεγάλο πρόβλημα με τον συμπλέκτη στην πρώτη μοτοσυκλέτα. Σταμάτησα μετά από έναν γύρο, μετά έκανα επανεκκίνηση και έπεσα αμέσως λόγω αυτού του προβλήματος".

"Στη συνέχεια με τη δεύτερη μοτοσυκλέτα έκανα μόνο έναν γύρο και μετά είχα συναγερμό (ειδοποίηση) στο ταμπλό και έπρεπε να σταματήσω. Είχε σχέση με τον κινητήρα, αλλά δεν μπορώ να σχολιάσω περαιτέρω".

"Δεν μπορούσα να συνεχίσω με αυτή τη μοτοσυκλέτα [λόγω] του κινητήρα, οπότε παρακολούθησα την περίοδο δοκιμών από το γκαράζ μου!".

"Τότε το απόγευμα έβρεξε τόσο… δύσκολο να πω κάτι για σήμερα".


Ερωτηθείς πόσο απογοητευτική ήταν η κατάσταση της Παρασκευής, δεδομένων των πρόσφατων «κριτικών» σχολίων του σχετικά με το πώς η ομάδα πρέπει να εξαλείψει τέτοια λάθη για να παλέψει για τον τίτλο των MotoGP, ο Espargaro είπε:

"Ήμουν λίγο επικριτικός με την απόδοσή μας γενικά, με την απόδοση της ομάδας, στους τελευταίους αγώνες. Και φαίνεται για τους δημοσιογράφους και για την Aprilia ήμουν πολύ επικριτικός. Σήμερα μπορείτε να αναλύσετε τις ΕΔ1 μου, έτσι είναι, τα αποτελέσματα [προβλήματα] υπάρχουν".

"Βρισκόμαστε στο δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος. Δεν είμαστε στο επίπεδο που ήμασταν στο πρώτο μέρος και δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Πιστεύω πραγματικά σε αυτή την ομάδα και πιστεύω πραγματικά ότι του χρόνου μπορούμε να παλέψουμε ξανά για τον τίτλο, αν κάνουμε τα ίδια πράγματα που κάναμε στο πρώτο μέρος του πρωταθλήματος, χωρίς καμία αμφιβολία".

"Στην πραγματικότητα, αν είχα πάνω-κάτω παρόμοια [αποτελέσματα] με το πρώτο μέρος του πρωταθλήματος, θα ήμουν επικεφαλής τώρα. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι μπορούμε να μάθουμε από αυτό".

Ερωτηθείς γιατί πιστεύει ότι υπήρξε τέτοια πτώση, ο Ισπανός απάντησε κρυπτικά:

"Ξέρω πολύ καλά. Είναι η τρίτη χρονιά που έχουμε αυτά τα προβλήματα στην πραγματικότητα, με τους δύο αναβάτες πιο αργούς στο δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος, αλλά είναι κάτι που πρέπει να συζητήσουμε εσωτερικά".

Αρνούμενος να εξηγήσει τι ακριβώς πιστεύει ότι είναι το ζήτημα, ο Espargaro αποκάλυψε ότι δεν είναι «πολύ δύσκολο να διορθωθεί» και «μπορεί επίσης να σχετίζεται» με την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας κατά τη διάρκεια της σεζόν.

"Κατά τη διάρκεια της σεζόν, αν αναλύσετε την τελική ταχύτητα από την αρχή μέχρι τώρα, δεν μπορώ να προσπεράσω κανέναν στην ευθεία [τώρα]. Και στην αρχή της σεζόν, η Aprilia ήταν πολύ γρήγορο και προσπερνούσαμε στην ευθεία αρκετά εύκολα…”.

Ο Espargaro, ο οποίος, όπως και ο Maverick Vinales, υπέγραψε για να παραμείνει στην Aprilia για τις επόμενες δύο σεζόν, επιμένει ότι φέτος δεν θα είναι μια μοναδική ευκαιρία του για τον τίτλο και ότι το 2023 μπορεί να είναι «ακόμα καλύτερο».

"Η Aprilia έμαθε πολλά φέτος, πώς να διαχειρίζεται την πίεση να βρίσκεται στην κορυφή του πρωταθλήματος. Φέρνουν μια σούπερ ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Επίσης, εγώ ως αναβάτης, έμαθα πολλά για το πως να οδηγώ με πίεση, να παλεύω για το βάθρο, για τις νίκες, για τις pole position". 

"Έχω λοιπόν την αίσθηση ότι η επόμενη χρονιά δεν θα είναι η ίδια, αλλά ακόμα καλύτερη. Είμαι 100% σίγουρος".

"Αλλά για μένα είναι σημαντικό να είμαι πιο σταθερός. Δεν είχα την ταχύτητα στο δεύτερο μέρος του πρωταθλήματος. Κάναμε πολλά λάθη και δεν αισθάνομαι τη μοτοσυκλέτα τόσο ανταγωνιστική όσο ήταν στο πρώτο μέρος, όταν πολλοί έλεγαν ότι η Aprilia ήταν η καλύτερη μοτοσυκλέτα. Και τώρα δεν είναι η χειρότερη, αλλά δεν είναι το ίδιο".

"Είμαι πολύ περήφανος για όσα πετύχαμε φέτος. Η μοτοσυκλέτα είναι εντελώς σε άλλο επίπεδο από όλες τις άλλες εκδόσεις της RS-GP. Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πολύ ανταγωνιστική".

"Αλλά αισθάνομαι ότι δεν αρκεί να παλεύουμε για τον τίτλο, ακόμα κι αν είμαστε σχεδόν στο τέλος της σεζόν και έχουμε ακόμα κάποιες δυνατότητες. Αλλά σίγουρα θα μάθουμε από αυτό. Είμαι πραγματικά πεπεισμένος 100% ότι η επόμενη χρονιά θα είναι καλύτερη από αυτή".

"Νομίζω ότι η ομάδα με αγαπάει γιατί είμαι πραγματικά ειλικρινής, όπως όταν τους είπα, «συγχαρητήρια, η μοτοσυκλέτα είναι φανταστική», είπε ο Espargaro για την ευθύτητά του με τα λόγια. "Θυμάμαι πίσω το 2021 εδώ στη Μαλαισία, όταν δοκίμασα τη μοτοσυκλέτα πριν από δύο χρόνια, ήταν μεγάλη επανάσταση, έκλαιγα όταν μπήκα στα pits. Γιατί το ένιωσα μέσα από την καρδιά μου. Αλλά όταν είμαι επικριτικός μαζί τους, είναι επειδή θέλω να τους πιέσω περισσότερο επειδή αισθάνομαι ότι μπορούν να τα πάνε καλύτερα. Δεν είμαστε στο επίπεδο των τελευταίων αγώνων".

Επόμενο άρθρο »

Crutchlow: Ήταν μια ανταμοιβή για την ομάδα μετά από μια δύσκολη χρονιά

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang: MotoGP ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα