• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας Πορτογαλία - Portimao
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αρχιμηχανικοί και αναβάτες
Ποιός δουλεύει με ποιόν το 2023
Νέα 01/12/2022 - 12:20

Αν και υπάρχει μόνο ένας rookie στο grid, θα υπάρξουν πολλές αλλαγές που θα δούμε στην αρχή της σεζόν MotoGP του 2023. Με την απόσυρση της Suzuki και την αλλαγή ομάδας για εννέα από τους είκοσι δύο αναβάτες στην έναρξη του πρωταθλήματος, ακόμη και αρκετοί τεχνικοί αλλάζουν ομάδα και συναδέλφους.
 
Ανάμεσα στις πιο δραστήριες ομάδες στο μέτωπο της αγοράς μπορούμε σίγουρα να βρούμε την KTM, η οποία την επόμενη σεζόν θα υποδεχθεί τον Jack Miller στην εργοστασιακή ομάδα, μαζί με τον αρχιμηχανικό Cristhian Pupulin και τον πρώην αρχιμηχανικό του Enea Bastianini, Alberto Giribuola, ο οποίος δεν θα ακολουθήσει το αναβάτη από το Ρίμινι στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati. Στην Tech3, από την άλλη, ο Pol Espargaró που επιστρέφει θα βρει τον Paul Trevathan, ενώ ο rookie Augusto Fernandez θα συνεργαστεί με τον πρώην αρχιμηχανικό του Remy Gardner, Alex Merhand.

Με τον "Pigiamino" τώρα στο Mattighofen, ο μέχρι τώρα αρχιμηχανικός του Johann Zarco, Marco Rigamonti, θα είναι υπεύθυνος για τον Bastianini στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, ενώ ο Γάλλος θα επιστρέψει στη συνεργασία με τον Massimo Branchini, ο οποίος έτοιμος να αποχωρήσει από την ομάδα του Aki Ajo μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια συνεργασίας. Αλλαγές είναι επίσης ορατές στο γκαράζ της ομάδας της Gresini, όπου ο Alex Marquez θα συνεργαστεί με τον Donatello Giovanotti, ο οποίος συνεργαζόταν ως μηχανικός με τον Fabio di Giannantonio αυτή τη σεζόν. Ως εκ τούτου, ο αναβάτης από την Ρώμη θα υποστηρίζεται από τον Frankie Carchedi, τον πρώην αρχιμηχανικό του Joan Mir στη Suzuki.

Στη νέα του περιπέτεια στη Honda, ο Μir θα κληρονομήσει την ομάδα και τη μοτοσυκλέτα του Pol Espargaró, συμπεριλαμβανομένου του αρχιμηχανικού Ramon Aurin, ενώ στην LCR θα είναι ο Christophe Bourguignon που θα συνεργαστεί με τον Alex Rins. Ο Jose Manuel Cazeaux θα φτάσει στην Aprilia για να συνεργαστεί με τον Maverick Vinales, με τον οποίο είχε ήδη συνεργαστεί, στη Suzuki, το 2015 και το 2016. Ο πρώην αρχιμηχανικός του Maverick, Giovanni Mattaro, μετακομίζει στη νέα δορυφορική ομάδα της ομάδας Aprilia, για να συνεργαστεί με τον Miguel Oliveira, ενώ ο Noe Herrera θα ενωθεί με τον Raul Fernandez στην άλλη πλευρά του γκαράζ της RNF.


 
Επιβεβαιώθηκε, από την άλλη, η συνέχιση της συνεργασίας των Cristian Gabarrini και Francesco Bagnaia, Marc Marquez και Santi Hernandez και Takaaki Nakagami και Giacomo Guidotti. Καμία αλλαγή επίσης δεν υπάρχει στο γκαράζ της Yamaha, όπου ο Fabio Quartararo θα συνεχίσει να συνεργάζεται το 2023 με τον Diego Gubellini και ο Franco Morbidelli με τον Patrick Primmer.

Παραμένουν επίσης σταθερές οι σχέσεις στο γκαράζ της Mooney VR46, Luca Marini-David Munoz και Marco Bezzecchi-Matteo Flamigni,  ενώ και οι Brad Binder και Andres Madrid συνεχίζουν μαζί. Ο Daniele Romagnoli θα συνεχίσει να εργάζεται στην ομάδα της Pramac με τον Jorge Martin, ενώ η συνεργασία του Aleix Espargaró με τον Antonio Jimenez θα συνεχιστεί και το 2023.

Επόμενο άρθρο »

Morbidelli: Τα αρνητικά σχόλια πονάνε

« Προηγούμενο άρθρο

Το Σάββατο 3/12 η μεγάλη γιορτή της FIM

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
H DUCATI ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ 2022;
  • ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ YAMAHA, APRILIA, KTM ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΕΣ
  • ΟΧΙ, Ο MARC MARQUEZ ΚΑΙ H HONDA ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ