• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang Shakedown: 3η Μέρα
H Ducati με τον Michele Pirro στην κορυφή
Νέα 07/02/2023 - 15:33

Το Sepang Shakedown Test έφτασε στο τέλος του και προς μεγάλη χαρά των εργοστασίων και των αναβατών, η τελευταία ημέρα δράσης έδωσε στους αναβάτες την στεγνή πίστα που αναζητούσαν. Αυτό σήμαινε ότι ολοκληρώθηκε πολλή δουλειά πριν από την Επίσημη δοκιμή Sepang και ήταν ο Michele Pirro της Ducati Lenovo που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.

 

DUCATI:
Ο Pirro – ο οποίος έκανε 1:59.803 – επέστρεψε κάνοντας το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς του με το ενημερωμένο πακέτο αεροδυναμικών που δοκίμαζε για το 2023. Τα πλευρικά κάτω φτεράκια έχουν αλλάξει από τη δοκιμή της Valencia. Είναι πολύ μεγαλύτερα και έχουν λίγο περισσότερες λεπτομέρειες. Το κυρίως σετ φτερών είναι το ίδιο με αυτό που είδαμε στη δοκιμή της Valencia.


YAMAHA:
Tην τελευταία μέρα του Shakedown, ο Cal Crutchlow ήταν μαζί με τον συνάδελφο δοκιμαστή του εργοστασίου της Iwata, Katsuyuki Nakasuga. Τόσο ο Βρετανός όσο και ο Ιάπωνας αναβάτης χρησιμοποίησαν το νέο μπροστινό φέρινγκ της Yamaha - αυτό που είδαμε στη δοκιμή της Valencia - καθώς και το πιο πρόσφατο φτερό, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.


Επιπλέον, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021, Fabio Quartararo, βρισκόταν στην πίστα παρακολουθώντας προσεκτικά αυτά που δοκίμαζαν τόσο ο Crutchlow όσο και ο Nakasuga. Ο Γάλλος θα έχει δει επίσης τα νούμερα που δημοσίευσε η Yamaha, τα οποία σε ένα σημείο έδειχναν τον Crutchlow να φτάνει τα 335 χλμ./ώρα – πέντε περισσότερα από αυτά που είχε πιάσει ο Quartararo στο περσινό Grand Prix και οκτώ περισσότερα από όσα είχε η Yamaha στο Sepang Test του 2022. Θετικά σημάδια ότι έχουν κάνει ένα σημαντικό βήμα με τον κινητήρα του 2023.

KTM:
Στο στρατόπεδο της KTM, ο Dani Pedrosa ξόδεψε πολύ χρόνο δοκιμάζοντας το νέο πακέτο αεροδυναμικών της KTM. Όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω, το σχήμα του μπροστινού φέρινγκ έχει αλλάξει ελαφρώς. Οι οδοντώσεις (σαν οδοντωτό πριόνι) στις άκρες δεν υπάρχουν πλέον, ενώ το επάνω σετ των φτερών έχει αλλάξει ελαφρώς. Τα πλευρικά φτερά έχουν περάσει από την ίδια επεξεργασία. Ωστόσο, η μεγαλύτερη αλλαγή που μπορούμε να δούμε είναι ότι τα πλευρικά κάτω φτερά έχουν αυξηθεί σε μέγεθος.


Ο Augusto Fernandez ολοκλήρωσε ένα θετικό τριήμερο δοκιμών με την τέταρτη θέση την τελευταία μέρα, με τον καλύτερο χρόνο του να βρίσκεται στο 2:00.482. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 θα επιστρέψει στην πίστα για τρεις ημέρες επίσημων δοκιμών, όπου θα συνοδεύεται από τους αντιπάλους του για το 2023.

APRILIA:
Ο Lorenzo Savadori επέστρεψε στο νέο πακέτο αεροδυναμικών της Aprilia την τελευταία μέρα, με τον Ιταλό να κάνει γύρους με αρκετές μοτοσυκλέτες (καθώς έχει "καθήκον" να ετοιμάσει όλες τις μοτοσυκλέτες της Aprilia για το τεστ του Σαββατούριακου. 

HONDA:
Ο Stefan Bradl είχε μια πολυάσχολη Τρίτη κάνοντας διαδοχικές συγκρίσεις μεταξύ διαφορετικών πακέτων αεροδυναμικών, με το τελευταίο να είναι κάτι που είδαμε στο ιδιωτικό τεστ της Jerez. Ο Γερμανός αφιέρωσε επίσης λίγο χρόνο συγκρίνοντας μοτοσυκλέτες με και χωρίς τα φτερά στην ουρά.

  2023 SEPANG MOTOGP SHAKEDOWN TEST - Τρίτη Μέρα
# Αναβάτης Εθνικότητα Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP) 1m 59.803s 23
2 Michele Pirro ITA Ducati Test Rider (GP) +0.315s 28
3 Yamaha Test Bike T3 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +0.550s 54
4 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +0.679s 19
5 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Test Rider (RS-GP) +0.920s 63
6 Stefan Bradl GER Honda Test Rider (RC213V) +1.326s 75
7 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +1.336s 28
8 Yamaha Test Bike T1 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +1.445s 12
9 Lorenzo Savadori ITA Aprilia Test Rider (RS-GP) +2.015s 3
10 Yamaha Test Bike T2 N/A Yamaha Test Rider (YZR-M1) +2.308s 43
11 Jonas Folger GER KTM Test Rider (RC16) +3.820s 10

Επόμενο άρθρο »

Razali: Η επικοινωνία με την Aprilia είναι φανταστική

« Προηγούμενο άρθρο

Στα παρασκήνια των δοκιμών Superbikes

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα