• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Νέες προκλήσεις. Νέοι ορίζοντες. Το MotoGP™ στην Ινδία!
Νέα 19/09/2023 - 21:15

Μια νέα περιπέτεια για όλους και η έναρξη μιας κομβικής πορείας στον αγώνα για το στέμμα του 2023. Ποιος θα είναι στην κορυφή στην Ινδία;

Ο αγώνας για τον Τίτλο του 2023 πρόκειται να φτάσει σε ένα απίστευτο τελείωμα της σεζόν και όλα ξεκινούν με μια εντελώς νέα περιπέτεια για όλους: την Ινδία. Το Buddh International Circuit καλωσορίζει το πιο συναρπαστικό άθλημα στον κόσμο για το πρώτο Grand Prix της Ινδίας, που διοργανώνεται από την Fairstreet Sports.

 

Η δυναμική στην κορυφή

Ένας εντελώς νέος χώρος είναι ένα είδος επαναφοράς, που μετά από εκείνο το ατύχημα στην Βαρκελώνη του Πρωταθλητή Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) και το πέρασμα του πόνου στο Misano, ο αγώνας για τον Τίτλο είναι επίσης λίγο πιο κοντά καθώς ο Pecco βρίσκεται τώρα μόνο 36 βαθμούς μπροστά από τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing). Θα παραμείνει λοιπόν το #1 σε μια νέα πίστα; Ο τρόπος που χρησιμοποιεί συχνά είναι να χτίζει την ταχύτητα και την απόδοσή του, βελτιώνοντας αυτές τις λεπτομέρειες με την πάροδο του χρόνου μέχρι που φαίνεται ανέγγιχτος. Θα είναι λοιπόν ένας ενδιαφέρον Αγώνας αυτός στην Ινδία μεταξύ Bagnaia και Martin για να δούμε ποιος μπορεί να προσαρμοστεί πιο γρήγορα, ειδικά καθώς ο Martin φτάνει από ένα σχεδόν τέλειο Σαββατοκύριακο.

Ωστόσο, ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) δεν ήταν σε πλήρη απόδοση στο Misano και θα θέλει να αδράξει την ευκαιρία για να ακολουθήσει σε μια νέα πίστα, όπως και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing). Ο Νοτιοαφρικανός μπορεί να δει το Buddh International Circuit ως μια μεγάλη ευκαιρία να αντεπιτεθεί μετά από μια απογοητευτική Κυριακή στο Misano, καθώς η KTM κερδίζει δυναμική συνολικά σε μεγαλύτερο βαθμό.

 

Οι ευκαιρίες είναι πολλές

Ένα πράγμα που μπορεί να είναι υπέρ της Ducati σε μια νέα πίστα είναι επίσης τα δεδομένα. Με οκτώ μοτοσυκλέτες, αν και όχι όλες GP23, υπάρχουν πληροφορίες στα χέρια τους. Ο Johann Zarco (Prima Pramac Racing) θα θέλει κάτι από αυτό καθώς ο Γάλλος αναζητά να έχει πολύ περισσότερη φόρμα, αλλά και για τον Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) ήταν ένα πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο στο Misano, ο οποίος όμως στη συνέχεια ήταν στην κορυφή στις δοκιμές. Ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) θέλει να κάνει μία καλή επίδοση επίσης. Ο Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™) φαινόταν να χάνει λίγο έδαφος από αυτό που είχε φτιάξει. Από την άλλη πλευρά του γκαράζ της ομάδας της Ducati Lenovo, γνωρίζουμε ότι δεν θα έχουμε ούτε τον Enea Bastianini στον Αγώνα, με τον Michele Pirro να έχει κληθεί ως αντικαταστάτης. Μπορεί η αρμάδα της Ducati να καταφέρει καλά αποτελέσματα σε αυτόν τον Αγώνα;

Μιλώντας για δεδομένα, η Aprilia έχει σίγουρα περισσότερα από αυτά τώρα που έχει τέσσερις μοτοσυκλέτες στο grid. Ωστόσο, στο Misano είδε μια πλήρη αλλαγή, καθώς ο Aleix Espargaro (Aprilia Racing) έφτασε παλεύοντας στην πρώτη δεκάδα, με τον συναθλητή του Maverick Viñales να κάνει τη διαφορά όπως υποσχέθηκε την Πέμπτη. Όσον αφορά την άνοδο του Aleix στο Πρωτάθλημα, αυτό δεν είναι ιδανικό, αλλά η μοτοσυκλέτα είχε τον απαιτούμενο ρυθμό, οπότε αυτό είναι ένα άλλο μεγάλο θετικό.

Η μοτοσυκλέτα του 2022 είχε επίσης ρυθμό στα χέρια του Miguel Oliveira (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™) και του συναθλητή του Raul Fernandez, κάτι που είναι επίσης θετικό. Ο Raul Fernandez σημείωσε το καλύτερο του αποτέλεσμα σε μία εντυπωσιακή 8η θέση, και ο Oliveira βρίσκεται σε καλή πορεία αφού ένα μεγάλο μέρος του υπόλοιπου grid τον άφησε να αγωνιστεί με ηρεμία. Ήταν ακριβώς πίσω από τον Viñales την Κυριακή. Αν μιλάμε και για την πρόκληση μιας νέας πίστας, ο Oliveira είναι ο πιο πρόσφατος νικητής σε νέα πίστα – δύο φορές. Το έκανε στο Portimao και μετά ξανά στη Mandalika, οπότε γνωρίζουμε ότι ο Πορτογάλος αναβάτης δεν έχει δυσκολία σε κάποια νέα προσαρμογή.

 

Επαναφορά και Προσαρμογή

Για τον Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing), ο οποίος πρόσφατα έγινε πατέρας, μια νέα πίστα είναι πιθανώς καλά νέα. Δεδομένου ότι εντυπωσίασε πολύ νωρίτερα στη σεζόν, είχε μία δύσκολη πορεία για μερικούς Αγώνες και θέλει να επιστρέψει σε αυτές ακριβώς τις καλές επιδόσεις. Οι συνάδελφοί του αναβάτες της RC16 Pol Espargaro και Augusto Fernandez στην GASGAS Factory Racing Tech3 θα θέλουν μία καλή θέση επίσης, με τον τελευταίο να χάνει το σερί της βαθμολογούμενης επίδοσής του κάθε Κυριακή μέχρι στιγμής. Για έναν αρχάριο, ωστόσο, μία νέα πίστα θα μπορούσε να αποδειχθεί μια πραγματική ένεση ευκαιριών, με την εμπειρία των αντιπάλων του πλέον να είναι αποκλειστικά αυτή των μοτοσυκλετών τους και όχι της πίστας.

Στην Yamaha, ελπίζουν ότι μία νέα πίστα θα φέρει επίσης νέες ευκαιρίες. Ο Team Manager Massimo Meregalli επαίνεσε τον νέο κινητήρα τους στο Misano Test, αλλά ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) είπε ότι περίμενε περισσότερα, αλλά η δυναμική παραμένει ενδιαφέρουσα. Ο Quartararo σίγουρα θα ελπίζει ότι η νέα διάταξη θα μειώσει τη διαφορά με αυτούς που βρίσκονται μπροστά, καθώς όλοι αγωνίζονται για να αντιμετωπίσουν το Buddh International Circuit, και ο συναθλητής του Franco Morbidelli θα θέλει να μειώσει τη δική του διαφορά με τους υπόλοιπους… αλλά επίσης τώρα είναι ο μόνος αναβάτης που παίρνει βαθμούς κάθε Κυριακή, από το ξεκίνημα της χρονιάς.

 

Τραβώντας τα φώτα της δημοσιότητας

Για πολλούς λόγους, τα φώτα της δημοσιότητας ήταν στον Marc Marquez (Repsol Honda Team) στο Misano. Ο Αγώνας του στο Grand Prix μπορεί να ήταν η κατάκτηση της έβδομης θέσης, αλλά ήταν μία καλή απόδοση καθώς οδήγησε σωστά και τερμάτισε πιο κοντά σε απόσταση από τον νικητή από ό,τι του έκανε η επόμενη Honda. Οι άλλοι λόγοι; Οι φήμες για το μέλλον του Marquez συνεχίζουν να κυκλοφορούν…

Η δεύτερη Honda στο Misano ήταν αυτή του Stefan Bradl ως δοκιμαστή, και αυτή τη φορά θα είναι στην LCR Honda Castrol αντικαθιστώντας τον Alex Rins. Περισσότερα δεδομένα, περισσότερη εμπειρία και περισσότερη δουλειά, για άλλη μια φορά στον δρόμο της επιστροφής στην κορυφή για την Honda. Ο Takaaki Nakagami(LCR Honda Idemitsu) θα θέλει να δείξει ότι έχει πολλές δυνατότητες επίσης. Για τον Joan Mir εντωμεταξύ, η αποστολή είναι η ίδια: επιστροφή. Ήταν μια δύσκολη σεζόν μέχρι στιγμής με τραυματισμούς και στη συνέχεια μια σειρά από εγκαταλείψεις, αλλά θα μπορούσε να διαπιστώσει αν μια νέα πίστα αποδεικνύεται μια καλή νέα πρόκληση, καθώς όλοι βρίσκονται στην ίδια νέα πίστα την ίδια στιγμή.

 

 

Επόμενο άρθρο »

Pirelli Aragón WorldSBK - Νέο μαλακό μπροστινό λάστιχο για τον αγώνα

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Franco Morbidelli με την Ducati και την Prima Pramac Racing

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ