• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - kat; ar
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Προετοιμασία για το WorldSBK 2024
Η πρώτη δοκιμή του Toprak Razgatlioglu με την BMW M 1000 RR
Νέα 05/12/2023 - 20:27

Οι προετοιμασίες για τη σεζόν 2024 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike FIM (WorldSBK) ανεβάζουν ρυθμούς. Ο νεοφερμένος Toprak Razgatlioglu ολοκλήρωσε τις πρώτες μέρες δοκιμών του ως εργοστασιακός αναβάτης της BMW Motorrad WorldSBK την Κυριακή και την Δευτέρα. Μαζί με την ομάδα ROKiT BMW Motorrad WorldSBK και τον συναθλητή του Michael van der Mark, ο Razgatlioglu πήγε στην πίστα στο Portimão στην Πορτογαλία.

Ο Razgatlioglu έκανε την πρώτη του δοκιμή για να εξοικειωθεί με την BMW M 1000 RR και να γνωρίσει τη νέα του ομάδα. Θα υπάρξουν άλλες δύο ημέρες δοκιμών την Τρίτη και την Τετάρτη στην Jerez de la Frontera στην Ισπανία.

Η πρώτη εντύπωση μετά το τεστ στο Portimão

Toprak Razgatlioglu:

«Γενικά είμαι πολύ χαρούμενος γιατί ήταν ένα πολύ θετικό τεστ. Η αίσθηση μου με την BMW M 1000 RR είναι πολύ καλή. Τώρα καταλαβαίνω τη μοτοσυκλέτα και κάναμε επίσης πολύ καλούς χρόνους γύρων όσον αφορά τις συνθήκες της πίστας που δεν ήταν οι καλύτερες, οπότε δεν πίεσα προς έναν γρήγορο χρόνο γύρου και δεν χρησιμοποιήσαμε το πιο μαλακό ελαστικό. Το απολαμβάνω ακόμα κι αν δεν μπορούσα να κάνω τόσους γύρους. Μαθαίνουμε γιατί αυτή η μοτοσυκλέτα είναι τελείως διαφορετική για μένα, αλλά τώρα αρχίζω να προσαρμόζομαι σε αυτή. Ειδικά τη Δευτέρα είχα πολύ καλύτερη αίσθηση για το μπροστινό μέρος από ότι πριν. Και η δύναμη αλλά και το φρένο του κινητήρα είναι απίστευτα και η μοτοσυκλέτα είναι πολύ γρήγορη στην ευθεία. Είμαι πολύ θετικός, απλά πρέπει να κάνουμε περισσότερους γύρους. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που με καλωσόρισαν θερμά και όλοι προσπαθούν να βελτιωθούν, κάτι που κάναμε αμέσως. Θα δούμε, χρειάζομαι περισσότερο χρόνο. Αν έχουμε καλές συνθήκες πίστας, νομίζω ότι μπορώ να κάνω καλό γύρο γιατί ειδικά η αίσθηση μπροστά όταν μπαίνω στη στροφή είναι τώρα πολύ καλύτερη. Η πρόσφυση λειτουργεί πολύ καλά και έχω περισσότερη δύναμη διαθέσιμη. Γενικά είμαι πολύ χαρούμενος και μετά τους πρώτους γύρους θα έλεγα ότι δεν είμαστε μακριά. Ερχόμαστε».

 

Marc Bongers, Διευθυντής BMW Motorrad Motorsport:

«Σίγουρα, ήταν μια δοκιμή κάτω από δύσκολες συνθήκες. Αποδείχθηκε πολύ ξεκάθαρα ότι χάσαμε πέντε εβδομάδες, θα προτιμούσαμε να δοκιμάσουμε τη μοτοσυκλέτα τον Νοέμβριο με ηλιόλουστο καιρό. Επιπλέον, ήχαμε αγωνία να δούμε πώς θα είναι το πρώτο τεστ. Την Κυριακή, κάναμε μια πολύ σύντομη δοκιμή για να χρησιμοποιήσουμε μερικές περιόδους ενός track day με τα παιδιά απλώς για να έχουμε λίγο χρόνο, επειδή η πρόγνωση του καιρού για τη Δευτέρα ήταν κακή, όπως αποδείχθηκε αργότερα. Ωστόσο, κάναμε περίπου 30 γύρους με τον Toprak στην BMW M 1000 RR και αυτό είναι πολύτιμο στοιχείο. Δεν κάναμε πολλές δοκιμές, αλλά σίγουρα ήταν σημαντικό να λάβουμε τα πρώτα του σχόλια, να κάνουμε τη σωστή εργονομία της μοτοσυκλέτας και να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε. Και από εδώ θα κατευθυνθούμε προς την Χερέθ, όπου και πάλι η πρόγνωση του καιρού δεν φαίνεται τόσο καλή, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσουμε κάθε πολύτιμο χρόνο σε καλές συνθήκες που μπορεί να έχουμε. Γενικά είμαι θετικός μετά από αυτές τις πρώτες μέρες. Υπήρξαν πολλά θετικά σχόλια, κανένα δράμα, απλώς περάσαμε από μερικά στάδια για το τι θα μπορούσαμε να του προσφέρουμε και τι νιώθει και αυτό ήταν πολύ καλό. Δεν ήταν μόνο πολύ θετικός για τη δύναμη της BMW M 1000 RR αλλά και για τα ηλεκτρονικά μας, το στρίψιμο και ούτω καθεξής. Όλα όσα είπε είναι μια βάση για να δουλέψουμε και να χτίσουμε κάτι επάνω. Επιβεβαίωσε ότι έχουμε ένα καλό πακέτο και τώρα πρέπει να αξιοποιήσουμε τη μοτοσυκλέτα στο έπακρο μαζί του και με τα άλλα παιδιά. Ο Mickey έκανε μερικούς γύρους την Κυριακή, αλλά προφανώς με πολλά παιδιά στην πίστα δεν ήταν τόσο εύκολο. Αλλά θέλαμε να βγει ο Mickey για να έχει αυτή την αναφορά. Στη συνέχεια, την Δευτέρα είπαμε ότι δεν έχει νόημα να βγαίνει έξω σε δύσκολες συνθήκες, καθώς γνωρίζει τη μοτοσυκλέτα και το πακέτο».

 

Shaun Muir, Team Principal ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team:

«Καταρχήν, καλωσορίζουμε τον Toprak και όλους τους νέους μηχανικούς που έχουν ενταχθεί στην ομάδα για το 2024. Η ίδια η δοκιμή ήταν λίγο περίεργη στην αρχή. Εκμεταλλευτήκαμε την ευκαιρία να έχουμε λίγο στεγνή πίστα το απόγευμα της Κυριακής που ήταν λιγότερο από το ιδανικό, αλλά ο καιρός ήταν καλός. Δευτέρα πρωί, την επίσημη ημέρα των δοκιμών για εμάς, ο καιρός δεν ήταν ιδανικός αλλά βρήκαμε την ευκαιρία να βγούμε το απόγευμα. Η πίστα ήταν ακόμα βρεγμένη, αλλά ήταν μια καλή αρχή. Τα σχόλια από τον Toprak ήταν εξαιρετικά, ήταν ακριβώς αυτό που περιμέναμε. Γνωρίζουμε το στυλ οδήγησής του, τον έχουμε παρακολουθήσει, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε για να προσαρμόσουμε τη μοτοσυκλέτα σε αυτόν και έχουμε κάνει τα πρώτα βήματα για να το κάνουμε αυτό. Νιώθω χαρούμενος που το τεστ ήταν χρήσιμο ακόμα κι αν οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές. Σημειώσαμε μερικά πράγματα που πρέπει να κάνουμε και αυτό ήταν πολύ σημαντικό. Για την Χερέθ, ελπίζουμε να έχουμε συνθήκες στεγνής πίστας. Ο Toprak χρειάζεται ακόμα περισσότερους γύρους για να προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα προτού μπορέσουμε να αρχίσουμε να συγκρίνουμε χρόνους γύρων και να εργαστούμε για τη λεπτή ρύθμιση. Για τον Michael, το τεστ ήταν λίγο περίεργο. Δεν είχε πολλά να κερδίσει ούτε πολλά να χάσει. Για αυτόν, δεν ήταν ιδανικό. Δοκιμάσαμε κάποια πράγματα το απόγευμα της Κυριακής που ήταν μόνο μια πολύ μικρή περίοδος δοκιμής για αυτόν. Υποστήριξε τον Toprak και θα επιστρέψει στη μοτοσυκλέτα ξανά στην Χερέθ».

 

Michael van der Mark:

«Δυστυχώς, δεν έκανα τόσους γύρους κατά τη διάρκεια της δοκιμής. Αυτό ήταν κακοτυχία. Αλλά ήταν ωραίο να είμαι με την ομάδα και να έχω τον Τοπράκ στο γκαράζ. Υπάρχουν μερικοί νέοι μηχανικοί και ήταν ωραίο να περάσω μερικές μέρες με τα παιδιά. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε καλύτερη τύχη στην Χερέθ. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε, οπότε ελπίζουμε ότι επιτέλους θα μπορέσουμε να βγούμε με τη μοτοσυκλέτα για δοκιμή. Η πρώτη μου εντύπωση ήταν ότι η όλη ατμόσφαιρα στην ομάδα είναι πραγματικά καλή. Το απόλαυσα πραγματικά, ακόμα κι αν δεν οδήγησα πολύ».

 

Επόμενο άρθρο »

Η Trackhouse Racing στο MotoGP™

« Προηγούμενο άρθρο

Drift σε 2 και 4 τροχούς: οι διαφορές στη δυσκολία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα