• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Valentino Rossi μπερδεύτηκε!
Mεταξύ GP11 & GP11.1 δεν ξέρει τι να διαλέξει
Νέα 18/07/2011 - 03:11

Η Ducati Desmosedici αποδεικνύεται δύσκολη ακόμη και στην απόφαση να την παρατήσεις! 

Χθες ο Rossi έλεγε ότι πρέπει να γυρίσουν πίσω στη χρήση της GP11, εγκαταλείποντας το φιλόδοξο σχέδιο της GP11.1 και αυτό το θεωρούσε ως το μόνο τρόπο να βγουν από το αδιέξοδο. Στον Αγώνα όμως η GP11.1 είχε πολύ καλή απόδοση και αυτό προκάλεσε ακόμη μεγαλύτερη σύγχυση για το πιο δρόμο θα ακολουθήσει η ομάδα!

 

«Χθες το βράδυ ήμουν απόλυτα πεισμένος ότι πρέπει να χρησιμοποιήσουμε την παλιά μοτοσυκλέτα στην Laguna Seca και τώρα, αφού είδαμε το πώς πήγε ο αγώνας, χρειάζεται ακόμη να το σκεφτούμε», είπε ο Valentino.

«Σήμερα κάναμε κάτι που δεν το είχαμε κάνει ποτέ στο παρελθόν, μια μεγάλη αλλαγή, μεταφέροντας το βάρος προς τα πίσω. Μου έδωσε περισσότερη πρόσφυση και η μοτοσυκλέτα ήταν γρηγορότερη στην είσοδο της στροφής και στα φρένα. Ξεκινώντας από την τελευταία σειρά είναι δύσκολα, αλλά κατάφερα να κερδίσω κάποιο έδαφος, ξέροντας ότι μπορώ να ανταγωνιστώ με τον Alvaro και τον Nicky. Όταν είχα ελεύθερη πίστα μπροστά ήμουν ένα – δύο δέκατα ταχύτερος, αλλά στο 2ο μέρος του αγώνα είχα ένα πρόβλημα με το κιβώτιο. Υπήρχε θέμα όταν άλλαζα από 2η σε 3η. Έχανα χρόνο στην έξοδο της τελευταίας στροφής, γιατί η μοτοσυκλέτα συνέχισε να σηκώνει τον μπροστινό τροχό και έπρεπε να δουλεύω σκληρά για να τον κρατήσω κάτω. Ήμουν πίσω από τον Nicky στον προτελευταίο γύρο, σκεπτόμενος ότι θα μπορούσα να τον περάσω στα φρένα της στροφής 1, αλλά το πρόβλημα στο κιβώτιο επέτρεψε στον Bautista να με περάσει στην ευθεία και δεν μπόρεσα να τους ξαναπιάσω».

 

Σε ερώτηση για το αν παρατήρησε διαφορές, την ώρα που ήταν πίσω από τον ομόσταυλό του, είπε: «και οι δύο μοτοσυκλέτες είναι λίγο – πολύ ίδιες και αυτό είναι κακά νέα. Ελπίζαμε να ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί με αυτήν τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ακόμη έχουμε πολλά προβλήματα να λύουμε. Τώρα θα αποφασίσουμε για το τι θα κάνουμε στην Laguna Seca; Αν θα πάρουμε μια GP11 μαζί μας ή αν απλά θα έχουμε 2 GP11.1. Η παλιά μοτοσυκλέτα είναι εδώ, έτοιμη να ταξιδέψει, αλλά μπορεί να είναι μειονέκτημα το να έχουμε δύο διαφορετικές μοτοσυκλέτες, αν κάτι συμβεί σε μια από τις δύο».  

Στην ερώτηση αν είναι δύσκολα για τον ίδιο να ξεκινά αγώνες γνωρίζοντας από την αρχή ότι δεν μπορεί να παλέψει για τη νίκη, είχε μια απάντηση:

«Σε τέτοιες καταστάσεις πρέπει να έχει ρεαλιστικούς στόχους. Σήμερα ήξερα ότι θα έδινα τη μάχη με αυτό το γκρουπ. Είχαμε μερικά ωραία αλληλοπροσπεράσματα και διασκέδασα. Είναι κρίμα που δεν δίνω τη μάχη μπροστά, αλλά πάντα δίνω το καλύτερό μου εαυτό, ακόμη και όταν δεν αγωνίζομαι για τη νίκη. Είμαι επαγγελματίας».

 

Για το αν θα πρέπει η ομάδα να πάρει μια άλλη προσέγγιση στα θέματα που την απασχολούν δήλωσε: «Το πρόβλημα είναι ότι ακόμη δεν ξέρουμε την μοτοσυκλέτα και οι αλλαγές στο setup της παλιάς μοτοσυκλέτας δεν δουλεύουν σε αυτήν. Η δουλειά που κάνουμε είναι λίγο μπέρδεμα, αλλά πρέπει να δοκιμάζουμε νέα πράγματα, ακόμη και αν ρισκάρουμε να κάνουμε λάθος. Σίγουρα μπορείς να δημιουργήσεις ένα μπέρδεμα όταν προσπαθείς να ρυθμίσεις μια νέα μοτοσυκλέτα, αλλά δεν είναι λάθος να πειραματίζεσαι και να δοκιμάζεις πράγματα».

 

Η ερώτηση που όλοι θέλουν να κάνουν έγινε σήμερα από φίλο Ιταλό συνάδελφο δημοσιογράφο: «Γιατί ο Stoner μπορούσε να παίρνει καλά αποτελέσματα με αυτήν την μοτοσυκλέτα πέρυσι;»

«Ο Casey μεγάλωσε στο MotoGP πάνω σε μια Ducati, έτσι ήταν πιο εύκολο για κείνον. Εγώ έρχομαι από μοτοσυκλέτες που οδηγούνται με τελείως διαφορετικό τρόπο και επίσης είμαι λίγο μεγαλύτερος», απάντησε ο «γιατρός», που συνέχισε να μιλά για το αν ένα κλασικό πλαίσιο θα του έλυνε τα προβλήματα:

«Ποτέ δεν ζήτησα από την Ducati κάτι τέτοιο και δεν ξέρω αν αυτό θα μπορούσε να είναι μια λύση. Είμαι ο οδηγός και οι μηχανικοί πρέπει να αποφασίσουν για το τι θα κάνουν στο μέλλον. Αλλά εκτός αυτού δεν είναι απαραίτητο ότι χρειαζόμαστε ένα νέο πλαίσιο για να λύσουμε τα προβλήματά μας».

 

Τέλος μίλησε για την αναλογία της κατάστασης με το 2004 που πρωτο-οδήγησε την Yamaha M1:

«Το πρόβλημα με την Yamaha ήταν ότι ήταν αργή στις ευθείες, αλλά μπορούσε να οδηγηθεί καλά στις στροφές. Αυτή η μοτοσυκλέτα είναι γρήγορη, αλλά δεν μπορείς να την οδηγήσεις καλά στις στροφές».

 

Επόμενο άρθρο »

Sachsen: Φωτογραφικό αφιέρωμα Θανάσης Σίσσης

« Προηγούμενο άρθρο

H Εni προμηθευτής καυσίμου στην Moto3

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα