Το πρώτο εντυπωσιακό στοιχείο του χαρακτήρα της, είναι οι μινιμαλιστικές για superbike μοτοσυκλέτα διαστάσεις, τόσο της θέσης οδήγησης, όσο και της συνολικής σιλουέτας της. Με σαφέστατες racing καταβολές και προσανατολισμό, η RSV4 σου δίνει την αίσθηση μιας GP250, που θέλει να επιτεθεί στην στροφή με φόρα, να πλαγιάσει χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς κλίσης και να αλλάξει κατεύθυνση άμεσα χωρίς κουνήματα. Με τις συγκεκριμένες συνθήκες
Ο νέος V4 65° κινητήρας 999,6cc αποδίδει 177hp στις 12.500rpm και 11,7kgm ροπής στις 10.000rpm, ενώ το βασικό χαρακτηριστικό της απόδοσής του, που διευκόλυνε την οδήγηση στο βρεγμένο οδόστρωμα, είναι η γραμμικότητα χωρίς απότομα ξεσπάσματα και εξάρσεις ισχύος. Εκτός από την ακριβέστατη αίσθηση και απόκριση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου γκαζιού “ride by wire”, αυτό που επίσης λειτουργεί άψογα και σου δίνει εμπιστοσύνη να ελέγξεις την πρόσφυση στις δεδομένες συνθήκες, είναι η επιλογή τριών χαρτογραφήσεων της ηλεκτρονικής (Track - Sport - Road). Επιλέγεις εν κινήσει την θέση Sport:
Η μικρή γεύση που πήραμε από την RSV4 Factory μας άνοιξε την όρεξη και διέγειρε την φαντασία μας, σχετικά με την οδική συμπεριφορά που πρόκειται να μας χαρίσει υπό στεγνές και απολύτως οριακές συνθήκες με τον ερχομό της στην Ελλάδα στα μέσα του Μαΐου.
Η εισβολή της ιταλικής εταιρίας στην κατηγορία των superbike παραγωγής, έχει ως κύριο στόχο την άμεση κατάκτηση της κορυφής, χωρίς περίοδο προσαρμογής, ή συντηρητικούς συμβιβασμούς. Το project RSV4 Factory ολοκληρώθηκε μετά από σχεδόν τέσσερα χρόνια έρευνας και εξέλιξης και το συνολικό κόστος άγγιξε τα 25.000.000€.
Με έναν γνήσιο Aprilia V4 κινητήρα, την προσθήκη λειτουργικών ηλεκτρονικών συστημάτων εμπνευσμένων μέσα από τους αγώνες, χωρίς κανέναν περιορισμό στην επιλογή εξωτικών περιφερικών και με πλήρως ρυθμιζόμενη γεωμετρία πλαισίου, η RSV4 Factory σηματοδοτεί την δυναμική επιστροφή της Aprilia στην κατηγορία.
Πλήρες άρθρο της πρώτης δοκιμής της Aprilia RSV4 Factory και τεχνική ανάλυση, στο επόμενο τεύχος του περιοδικού motoGP WORLD (Ιουνίου-Ιουλίου).
Hot spots
• V4 (65°) τετράχρονος κινητήρας 1000cc
• “Ride by wire” ηλεκτρονικό γκάζι
• Ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενες χοάνες εισαγωγής
• Βαλβίδες reed στις εξαγωγές της κεφαλής για την ροή των καυσαερίων
• 3 mode χαρτογράφηση ηλεκτρονικής (Track - Sport - Road)
• Κιβώτιο ταχυτήτων τύπου κασέτας & μονόδρομος συμπλέκτης
• Ρυθμιζόμενη γεωμετρία: γωνία κάστερ, άξονα ψαλιδιού (pivot) και θέση κινητήρα στο πλαίσιο