• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
17ος Αγώνας - GP Αυστραλίας (Philip island)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SBK: Σήμερα και αύριο το τελευταίο τεστ
Δυο ημέρες στο Phillip Island πριν την έναρξη της σεζόν
Νέα 16/02/2015 - 11:45

Την Παρασκευή που μας έρχεται ξεκινά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των SBK, στην πίστα του Phillip Island, αλλά προηγουμένως οι ομάδες θα έχουν μια τελευταία ευκαιρία να προετοιμαστούν για την έναρξη της νέας σεζόν, στο διήμερο τεστ που ξεκίνησε σήμερα στο Phillip Island.

 

Οι αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς για το 2015 σε συνδυασμό με την ιδιαιτερότητα της πίστας του Phillip Island, κάνουν δύσκολο το έργο για κάποια πρώτα - ασφαλή - συμπεράσματα.

 

Αφενός οι κανονισμοί έχουν μειώσει τη δύναμη από κάποιες μοτοσυκλέτες, με μεγαλύτερο «θύμα» την Aprilia, ενώ ταυτόχρονα έχουν φέρει πιο κοντά στο επίπεδο των υπόλοιπων τις Honda και τις Suzuki. Το γενικότερο πλαίσιο των κανονισμών δείχνει να ευνοεί την Ducati, αν και αυτό μένει να αποδειχθεί μέσα στην πίστα.

 

Αφετέρου έχουμε το Phillip Island, μια γρήγορη πίστα με ροή που ευνοεί και τις μοτοσυκλέτες που υστερούν, τουλάχιστον στην θεωρία. Δεν είναι η πίστα με τις κλειστές στροφές, που θα αναδείξουν τις αρετές συγκεκριμένων μοτοσυκλετών. Είναι μια υπέροχη πίστα, η οποία προσφέρει σχεδόν σε όλους ίσες ευκαιρίες διάκρισης.

 

Αυτό έγινε φανερό πέρυσι, όταν στον πρώτο αγώνα του 2014 ήμασταν όλοι εντυπωσιασμένοι από την παρουσία της Suzuki! Ο Eugene Laverty είχε πάρει τη νίκη στον πρώτο αγώνα και ήταν άτυχος που δεν ανέβηκε στο βάθρο στον δεύτερο, ενώ και ο Alex Lowes ήταν δυνατός, παρά τον τραυματισμό του. Η συνέχεια όμως δεν ήταν ανάλογη και ποτέ, καθ’ όλη τη διάρκεια του Πρωταθλήματος, η Suzuki δεν είχε ανάλογο Σ/Κ.

 

Τι είναι αυτά που περιμένουμε μέσα στη σεζόν; Πολλά βλέμματα θα είναι στραμμένα στο γκαράζ της Kawasaki. Η μοτοσυκλέτα έχει «χτυπηθεί» ίσως πιο πολύ (μαζί με τις Aprilia) από τους νέους κανονισμούς, όσο κι αν οι αναβάτες της κρατούν χαμηλούς τόνους σ’ αυτόν τον τομέα.

 

Ο Tom Sykes είναι ο σταθερός πρωταγωνιστής στο γκαράζ της ομάδας, ωστόσο αυτό μπορεί και να αλλάξει φέτος! Η μεγάλη είδηση των μεταγραφών ήταν η μετακίνηση του - πιστού τόσα χρόνια στην Honda - Jonathan Rea στην ομάδα, με τον Ιρλανδό να «διψά» για Τίτλους και διακρίσεις.

 

Η μεταξύ τους κόντρα αναμένεται συναρπαστική τόσο μέσα όσο κι έξω από τις πίστες, αν και απευχόμαστε περιστατικά όπως αυτά που διαδραματίστηκαν ανάμεσα σε Sykes και Baz πέρυσι.

 

Η Ducati βλέπει πιο ευνοϊκά τις αλλαγές στους κανονισμούς και πλέον, με τους περιορισμούς που ισχύουν από φέτος, θέλει να επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο των SBK.

 

Η πίστα του Phillip Island είναι μια πίστα που ταιριάζει στις Ducati και οι Chaz Davies και Davide Giugliano θα έχουν την πρώτη τους ευκαιρία να εντυπωσιάσουν. Το τεστ αυτό και ο πρώτος Γύρος στις 20-22 Φεβρουαρίου, θα είναι πολύ σημαντικοί για τους κόκκινους.

 

Στην Aprilia, αν κι έχουν χάσει αρκετή δύναμη και το βάρος των προσπαθειών μετατίθεται κυρίως προς το MotoGP, η RSV4 παραμένει ιδιαίτερα ισχυρή και ανταγωνιστική και αυτό αναμένεται να φανεί και φέτος.

 

Το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στους ώμους του Leon Haslam, ο οποίος θα θέλει να δείξει στην Pata Honda ότι έκανε λάθος που τον άφησε να φύγει. Από την άλλη, ο Jordi Torres χρειάζεται πίστωση χρόνου, έχοντας πολλά να μάθει για τα SBK προερχόμενος από την Moto2.

 

Η Pata Honda έχει δυο Πρωταθλητές στις τάξεις της, ωστόσο αυτό δεν συνεπάγεται αυτόματα και μια επιτυχημένη σεζόν. Ο Sylvain Guintoli είχε μια σφοδρότατη πτώση στην Jerez και δεν είναι στη φυσική κατάσταση που θα ήθελε, ενώ και ο Michael Van der Mark έχει πολλά ακόμα να μάθει, αν και δείχνει να έχει προσαρμοστεί καλά στην κατηγορία.

Επόμενο άρθρο »

Video: Η GP 15!

« Προηγούμενο άρθρο

Redding: Στόχος μου να νικάω τον Crutchlow!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα