• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Sepang2: Τι να προσέξουμε!
Πέντε πράγματα που αξίζουν της προσοχής μας
Νέα 22/02/2015 - 23:39

Το ντεμπούτο της Ducati GP15

Το μεγαλύτερο νέο σ’ αυτό το δεύτερο τεστ στην πίστα της Sepang στην Μαλαισία, είναι το ντεμπούτο της πολυαναμενόμενης Ducati GP15, μιας μοτοσυκλέτας που σχεδίασε από την αρχή ο Γενικός Διευθυντής του Ducati Corse, Gigi Dall’Igna. Στο πρώτο τεστ της Sepang, ο Andrea Iannone είχε τερματίσει στην τρίτη θέση πάνω στην GP14,3 ενώ ο ομόσταυλός του ήταν δεύτερος σε απόλυτους χρόνους τη δεύτερη ημέρα, έχοντας κάνει και μια καλή προσομοίωση αγώνα. Αύριο Δευτέρα, ο Michele Pirro θα βγάλει την πίστα της GP15 για να τη δοκιμάσει και από την Τρίτη θα περάσει στα χέρια των εργοστασιακών αναβατών. Το ερώτημα είναι πόσο μπροστά θα πάνε οι κόκκινοι με την καινούργια μοτοσυκλέτα και κυρίως, θα λυθεί το χρόνιο πρόβλημα της υποστροφής που τους ταλαιπωρεί;

 

Full seamless κιβώτιο για την Yamaha

Στην Sepang2 λήγει η περίοδος αναμονής των Valentino Rossi και Jorge Lorenzo, οι οποίοι θα έχουν στα χέρια τους (ή καλύτερα, στα... πόδια τους!) το νέο, full seamless κιβώτιο του κατασκευαστή. Επισήμως κανείς τους δεν το έχει παραδεχτεί, ωστόσο πρόσφατα είχαμε δηλώσεις του Lin Jarvis, ενώ και μετά την Sepang1 ο Lorenzo είχε πει ότι «...περιμένουμε μεγάλα πράγματα» στο επόμενο τεστ. Τα κέρδη από το νέο κιβώτιο της Yamaha αναμένεται να μειώσουν ακόμα περισσότερο τη διαφορά της Μ1 από την RC213V κυρίως στις εισόδους των στροφών, εκεί όπου η Honda έχει το προβάδισμα μιας και έχει seamless κατεβάσματα εδώ και τουλάχιστον για μιάμιση σεζόν.

 

Πόσες Repsol Honda θα δούμε αυτή τη φορά;

Στο πρώτο τεστ, ο Marc Marquez είχε παραδεχτεί την πρώτη ημέρα ότι δοκίμασε τέσσερεις (!!) διαφορετικές μοτοσυκλέτες, με τον Dani Pedrosa να δοκιμάζει τρεις. Το δίδυμο της ομάδας προέκρινε τη μοτοσυκλέτα του 2015, μια «...μέση λύση»     ανάμεσα στη μοτοσυκλέτα του 2014 και σ’ αυτήν που είχαν στην Valencia. Ωστόσο και πάλι τα «σύννεφα» δεν έχουν ξεκαθαρίσει πλήρως. «Δοκίμασα τη μοτοσυκλέτα του 2014 σ’ έναν γύρο κι έκανα τον ίδιο χρόνο», σχολίαζε ο Marquez μετά το τέλος του πρώτου τεστ. «Πρέπει όμως να τη ξεχάσω, διότι θα έχω αυτή του ’15 τη νέα σεζόν», πρόσθεσε ο Ισπανός άσος, ο οποίος μαζί με τον Pedrosa περιμένουν να δουν ακόμα μεγαλύτερα βήματα προόδου με τη μοτοσυκλέτα του 2015.

 

Τέταρτη ημέρα: Το τεστ της Michelin

Η Michelin αντικαθιστά την Bridgestone το 2016 και η τέταρτη ημέρα του τεστ που ξεκινά αύριο, θα δώσει την ευκαιρία στους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας να δοκιμάσουν τα ελαστικά του Γάλλου κατασκευαστή. Από το τωρινό grid, μόνο οι Valentino Rossi, Jorge Lorenzo, Dani Pedrosa, Andrea Dovizioso, Nicky Hayden και Marco Melandri έχουν προηγούμενη εμπειρία με τα ελαστικά της Michelin. Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν αποκλείεται οι χρόνοι που θα κάνουν οι αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας με τα Michelin, να είναι πολύ κοντά στους αντίστοιχους με αυτά της Bridgestone! Πάντως, ένα πρώτο συμπέρασμα είναι ότι το μπροστινό της Michelin «προτιμά» πιο ομαλή είσοδο στη στροφή και ειδικά στην 5 - όπου είχαμε αρκετές πτώσεις στην Sepang1 - θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί οι αναβάτες.

 

Οι νεοφερμένοι: Aprilia και Suzuki

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η Suzuki χρειάζεται περισσότερη ιπποδύναμη, αν και με βάση αυτό το δεδομένο, οι θέσεις των αναβατών της στο πρώτο τεστ αφήνουν χώρο για μεγάλη αισιοδοξία. Μαζί με τον Ιάπωνα κατασκευαστή, στο Πρωτάθλημα επιστρέφει φέτος και η Aprilia, η οποία είχε φέρει στην Sepang1 μια δεύτερη έκδοση της μοτοσυκλέτας της για το 2015. Αυτή όμως δεν έτυχε ιδιαίτερα θερμής υποδοχής από τους αναβάτες της ομάδας, οι οποίοι προτίμησαν να μείνουν με τη μοτοσυκλέτα που είχαν στην Valencia.  Ωστόσο ο δοκιμαστής της ομάδας, Michael Laverty, δοκίμασε μερικές «δραστικές» αλλαγές στο set-up της καινούργια μοτοσυκλέτας την 4η ημέρα της Sepang1 και - σύμφωνα με τον Romano Albesiano - οι δυο εκδόσεις έχουν πλέον μικρές διαφορές. Έτσι δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν δούμε τους Bautista και Melandri να χρησιμοποιούν τη μοτοσυκλέτα του ’15 στο δεύτερο τεστ.

Επόμενο άρθρο »

Haslam: Υπέροχες αναμνήσεις!

« Προηγούμενο άρθρο

Davies: Επιτέλους βάθρο στην Αυστραλία!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα