• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
3ος Αγώνας - HΠΑ
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Catalunya Test: Ανάλυση
Πολλές αλλαγές για την KTM - Πολύ δουλειά από την Honda
Νέα 08/06/2021 - 14:56

Ο αναβάτης της Monster Energy Yamaha, Maverick Viñales ήταν στην κορυφή των τεστ με χρόνο 1:39.400 με τον Fabio Quartararo να κάνει το 1-2 για την Yamaha. 

O Takaaki Nakagami ήταν τρίτος στους χρόνους, καθώς αυτός και οι συνάδελφοί του στο HRC συμπλήρωσαν μια κομβική μέρα κατά την οποία, ο Marc Marquez έκανε τους περισσότερους γύρους από όλους (87). Επίσης με μεγάλες αλλαγές εμφανίστηκε η KTM. 

Στην Yamaha, ο Viñales δοκίμαζε το κάρμπον πίσω ψαλίδι και όπως συνήθως έκανε πολλούς γύρους (85). Στο μεταξύ, ο Fabio Quartararo δοκίμαζε κυρίως διαφορετικές ρυθμίσεις, κατά την επιστροφή του μετά από μια δραματική Κυριακή. 

Ο Valentino Rossi δοκίμαζε τις νέες δισκόπλακες της Brembo, με σχισμές που βοηθούν στην πτώση της θερμοκρασίας. Ο Rossi δεν είχε κάτι άλλο καινούριο να δοκιμάσει, αλλά ήταν μια γεμάτη μέρα για αυτόν,καθώς συμπλήρωσε 72 γύρους, με τον χρόνο του να είναι μόλις έξι δέκατα πιο αργός από αυτόν του Viñales στη δέκατη θέση. O Franco Morbidelli συμμετείχε στο τεστ μέχρι τις 13.30 (τοπική ώρα) και συμπλήρωσε 39 γύρους και ήταν 8ος. Και αυτός δοκίμασε τις νέες δισκόπλακες της Brembo. 

Γεμάτη ήταν η μέρα και για τους αναβάτες της Honda. Μάλιστα ο Marc Marquez είχε δηλώσει την Κυριακή, ότι το τεστ θα είναι πιο σημαντικό και από τον αγώνα. Ο ίδιος βγήκε με μια μαύρη μοτοσυκλέτα, που είχε διαφορετικό φίλτρο αέρα, για μερικούς γύρους, ενώ, ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποίησε τουλάχιστον δύο διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα και τελικά, αφού συμπλήρωσε 87 γύρους, τερμάτισε στην 11η θέση. Ο ομόσταυλός του, Pol Espargaro χρησιμοποιούσε την μοτοσυκλέτα του 2021 όλη μέρα και ασχολήθηκε κυρίως με διαφορετικές ρυθμίσεις. Επίσης χρησιμοποίησε τουλάχιστον ένα από τα αεροδυναμικά πακέτα καθώς και τις νέες δισκόπλακες της Brembo. 

Ο Takaaki Nakagami, ο οποίος ήταν πρώτος για 2 ώρες το απόγευμα, είχε μια μοτοσυκλέτα του 2020 και μια του 2021 στα pitspits, ενώ ο Alex Marquez χρησιμοποίησε την μοτοσυκλέτα του 2021και δοκίμασε κάποια διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα. Ο Nakagami ήταν τρίτος και ο Alex Marquez 15ος.Συνολικά, οι αναβάτες της Honda συμπλήρωσαν 296 γύρους. 

Με τον Alex Rins να απέχει λόγω του τραυματισμού του, το βάρος των δοκιμών για την Suzuki έπεσε στους Joan Mir και Sylvain Guintoli. O Mir επικεντρώθηκε στην γεωμετρία της μοτοσυκλέτας και σε κάποιες γενικές ρυθμίσεις πάνω στην GSX-RR. Τελικά τερμάτισε τέταρτος, έχοντας συμπληρώσει 65 γύρους. Ο Sylvain Guintoli έκανε 72 γύρους και είχε πράγματα να δοκιμάσει, αλλά δεν ανέφερε τι ακριβώς. 

Στην Ducati Lenovo, η δουλειά κινήθηκε κυρίως γύρω από ρυθμίσεις για τον Francesco Bagnaia και για τον Jack Miller ήταν κυρίως επαναεπιβεβαίωση. Ο Bagnaia τερμάτισε πέμπτος και δήλωσε αισιόδοξος για τους επόμενους αγώνες, μετά από τον έξτρα αυτόν χρόνο στην πίστα. Ο Miller ανέφερε ότι η πίστα δεν ήταν σε καλή κατάσταση μετά την βραδινή βροχή, αλλά έκανε 49 γύρους και βρέθηκε στην 14η θέση. 

Ο Johann Zarco δούλεψε και αυτός κυρίως με ρυθμίσεις. Επίσης, ανέφερε ότι προσπάθησε να δουλέψει και την φυσική του κατάσταση, κάνοντας πολλούς γύρους σε λίγο χρόνο. Έκανε 61 γύρους και ήταν έβδομος. Ο Luca Marini και ο Enea Bastianini επίσης δούλεψαν τις ρυθμίσεις τους και τελείωσαν τα τεστ στην 13η και 17η θέση αντίστοιχα. Ο Jorge Martin δεν συμμετείχε στο τέστ. 

Στο στρατόπεδο της KTM συνέβαιναν πολλά πράγματα. Τόσο ο Miguel Oliveira όσο και ο Brad Binder χρησιμοποίησαν μια μοτοσυκλέτα που είχαμε δει πρώτη φορά στα τεστ του Qatar. Φαίνεται να έχει καινούριο πλαίσιοπλαίσιο, πίσω ψαλίδι, εξάτμιση και ουρά. Το απόγευμα, οι αναβάτες επέστρεψαν στις μοτοσυκλέτες που οδηγούσαν στον αγώνα και δούλεψαν πάνω σε ρυθμίσεις. Ο Oliveira ήταν 9ος, ενώ ο Binder 12oς. Οι μοτοσυκλέτες που χρησιμοποίησαν το πρωί, έκαναν 25 και 7 γύρους αντίστοιχα και οι χρόνοι τους εμφανίστηκαν ξεχωριστά στα αποτελέσματα. 

Στην Tech3, ο Danilo Petrucci και ο Ιker Lecuona είχαν στην διάθεσή τους το πλαίσιο, το οποίο χρησιμοποιεί ο Oliveira από το Mugello. O Lecuona επίσης πειραματίστηκε με την αεροδυναμική της μοτοσυκλέτας. Ο Petrucci έκανε 61 γύρους και ο Lecuona 71.

O Aleix Espargaro βρισκόταν στην πίστα αρχικά, αλλά έφυγε για τσεκ απ στο χέρι του μετά την πρόσφατη εγχείρηση. Στην θέση του, ο Matteo Baiocco έκανε μερικές δοκιμαστικές εκκινήσεις και δοκίμαζε την αξιοπιστία της μοτοσυκλέτας. Ο Lorenzo Savadori έκανε και αυτός δουλειά στις ρυθμίσεις του και οι δύο αναβάτες της Aprilia έκαναν 66 και 78 γύρους αντίστοιχα.

Επόμενο άρθρο »

Puig: Δεν υπήρχε τίποτα θετικό για την Honda στη Βαρκελώνη

« Προηγούμενο άρθρο

Οι Ducati συνεχίζουν την εντυπωσιακή παρουσία τους στο MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα