• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi, Lorenzo, Mir
Παγκόσμιοι Πρωταθλητές που βρίσκονταν πίσω στη μέση της σεζόν
Νέα 26/07/2022 - 13:40

34 και 91: ο αριθμός των βαθμών που ο Aleix Espargaro και ο Francesco Bagnaia ήταν πίσω από τον επικεφαλής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, Fabio Quartararo, το απόγευμα της Κυριακής στο Sachsenring. Με άλλα λόγια, ακριβώς στο μισό της σεζόν. Ωστόσο, αυτή η διαφορά έκτοτε μειώθηκε στους 21 και 66 βαθμούς αντίστοιχα μετά το σπάνιο λάθος του Quartararo στο Assen ενόψει των καλοκαιρινών διακοπών.


Στα χαρτιά, το κλείσιμο μιας διαφοράς 66 βαθμών –στην περίπτωση του Pecco– μοιάζει να είναι δύσκολο. Και είναι. Τα στατιστικά επίσης δεν ωφελούν πολύ, καθώς το 85% των Παγκοσμίων Πρωταθλημάτων της εποχής των MotoGP έχουν κερδηθεί από τον αναβάτη που βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας στα μισά του πρωταθλήματος. Ωστόσο, έχει συμβεί στο παρελθόν…

Valentino Rossi, 2008


Παρά το γεγονός ότι είχε μια νίκη παραπάνω από τον πιο βασικό του αντίπαλο, Dani Pedrosa, ο γιατρός βρέθηκε τέσσερις βαθμούς πίσω από το Little Samurai μετά τους εννέα πρώτους γύρους της σεζόν. Το σημείο καμπής της σεζόν ήρθε στη Γερμανία, όταν ο Pedrosa έπεσε ενώ βρισκόταν στην κορυφή, στην πρώτη στροφή στο βρεγμένο.


Ο Casey Stoner κέρδισε τον αγώνα με τον Rossi δεύτερο και τον Pedrosa να αναγκάζεται να χάσει τον επόμενο γύρο στη Laguna Seca μετά από τραυματισμούς στο αριστερό χέρι και διάστρεμμα στον δεξιό αστράγαλο. Στο τέλος, ο Rossi στέφθηκε Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο Ιαπωνικό GP - με τρεις αγώνες να απομένουν - αφού σημείωσε πέντε συνεχόμενες νίκες, και ήταν στο Motegi όπου είδαμε τον Pedrosa να ανεβαίνει στο βάθρο για πρώτη φορά μετά την πτώση  του στο Sachsenring. Ο Pedrosa τερμάτισε τρίτος στη βαθμολογία πίσω από τους Rossi και Stoner.

Jorge Lorenzo, 2015


Ο Valentino Rossi έφτασε στα μισά της σεζόν έχοντας τερματίσει στο βάθρο σε κάθε αγώνα. Ο Lorenzo είχε μια παραπάνω νίκη, αλλά η διαφορά μεταξύ του #46 και του #99 ήταν 13 βαθμοί στα μισά του δρόμου.
 
Έχοντας υπάρξει πιο συνεπής από τον Rossi στο δεύτερο μισό της σεζόν και με τον Ιταλό να ξεκινά από το πίσω μέρος της σχάρας εκκίνησης στον τελευταίο αγώνα της Valencia μετά το περιστατικό με τον Marc Marquez στη Sepang, ο Lorenzo πήρε το πέμπτο του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με πέντε βαθμούς διαφορά.


Joan Mir, 2020


Στα μισά της μειωμένης σεζόν 14 γύρων του 2020, ο Andrea Dovizioso προηγούταν με έναν βαθμό βαθμό διαφορά από τους Fabio Quartararo και Maverick Viñales, με τον Mir να απέχει τέσσερις βαθμούς στην τέταρτη θέση.


Ωστόσο, η φόρμα των Dovizioso, Quartararo και Viñales έπεσε στο δεύτερο μισό της σεζόν, ενώ ο Mir ήταν ο "Κύριος συνεπής". Ο Ισπανός πήρε τέσσερα βάθρα – συμπεριλαμβανομένης μιας παρθενικής νίκης – στους τελευταίους επτά αγώνες και αυτό ήταν αρκετό για να σφραγίσει ο Mir τον τίτλο του 2020.


Όπως είδαμε στο Assen, όλα μπορούν να συμβούν από τώρα μέχρι το τέλος της σεζόν. Το πλεονέκτημα των 21 βαθμών του Quartararo έναντι του Aleix Espargaro θα μπορούσε να εξαλειφθεί σε έναν μόνο αγώνα. Το μειονέκτημα του Pecco – χωρίς να διαγράφουμε τελείως το έλλειμμα 58 βαθμών του Johann Zarco – είναι ένα πολύ ψηλότερο βουνό για αναρρίχηση, αλλά ο Pecco έδειξε το 2021 ότι τα μεγάλα κενά μπορούν να μειωθούν σε μικρό χρονικό διάστημα. Ο χρόνος θα δείξει αν μπορεί να γίνει και το 2022.

Επόμενο άρθρο »

Στο βάθρο ο Παναγιώτης Κολλάρος στο CIV

« Προηγούμενο άρθρο

Alvaro Bautista: Kαταλαβαίνω τα MotoGP όλο και λιγότερο

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα