• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rins: Δεν μπορούσα να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς εργοστασιακή μοτοσυκλέτα
Είμαι χαρούμενος που η Honda μου έδωσε την ευκαιρία
Νέα 28/07/2022 - 14:01

Ο Alex Rins βρέθηκε απροσδόκητα στην αγορά αναβατών του 2023 όταν η Suzuki ενημέρωσε την ομάδα της ότι θα αποχωρούσε από τα MotoGP στο τέλος του 2022, τον Μάιο.

Ο Rins συμμετείχε σε συζητήσεις με πολλές ομάδες, όπως η KTM, η Gresini Ducati και η LCR – υπέγραψε τελικά διετές συμβόλαιο απευθείας με τη Honda για να ενταχθεί στην τελευταία.

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Tank Slappers Podcast του Motorsport.com, ο Rins παραδέχεται ότι φοβόταν για το μέλλον του μόλις άκουσε τα νέα - αλλά φοβήθηκε επίσης το γεγονός ότι θα μπορούσε να αναγκαστεί να οδηγήσει μια μη ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα για να συνεχίσει την καριέρα του.

"Δουλεύω ακόμη πιο σκληρά χρόνο με το χρόνο", είπε ο Rins. "Και ξέρετε, φοβήθηκα λίγο όταν η Suzuki ανακοίνωσε την απόσυρσή της, επειδή δεν είμαι πια rookie αναβάτης και προσπαθούσα να βρω μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, που ευτυχώς το κατάφερα".

"Αλλά φοβήθηκα λίγο, γιατί δεν ήταν εύκολο. Είναι χαρά μου να έχω συμβόλαιο με έναν επίσημο κατασκευαστή, με τη Honda".

"Σίγουρα, αν υπέγραφα με τον Lucio (Cecchinello), χωρίς εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, (αυτό) θα ήταν εντάξει, αν ήταν ο μόνος τρόπος που θα συνέχιζα (να βρίσκομαι στα MotoGP)".

"Αλλά είμαι πολύ χαρούμενος, γιατί δεν μπορούσα να δω τον εαυτό μου να οδηγεί μια μη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα".

"Επιτρέψτε μου να εξηγήσω, νομίζω ότι έχω μεγάλη εμπειρία, μεγάλη ικανότητα να βελτιώσω μια μοτοσυκλέτα. Έτσι, γαμ**ο, δεν μπορούσα να δω τον εαυτό μου χωρίς επίσημη μοτοσυκλέτα. Είναι δύσκολο να το εξηγήσω".

"Είχαμε την επιλογή να πάμε στη Ducati, είχαμε επίσης περισσότερες επιλογές, αλλά στη Ducati δεν μπορούσαν να μου εξασφαλίσουν μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα. Πραγματικά κατάλαβα και επίσης τους ευχαριστώ γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία".

"Αλλά στο τέλος ήταν η Honda (που μου έδωσε εργοστασιακή μοτοσυκλέτα) και είμαι πολύ χαρούμενος. Ήμουν μαζί τους το 2014 (στην Moto3), λίγο πολύ είναι οι ίδιοι άνθρωποι που ηγούνται του έργου – του έργου της Moto3 και αυτού των MotoGP".

 

Τα τελευταία χρόνια, οι αναβάτες που έχουν πάει στη Honda από άλλους κατασκευαστές δυσκολεύονται να βρουν την επιτυχία, με τους Jorge Lorenzo και Pol Espargaro να αποτυγχάνουν να μεταφέρουν την προηγούμενη φόρμα τους στην RC213V.

Ο Rins παραδέχεται ότι έχει απορίες στο μυαλό του για το πώς θα τα καταφέρει στην προσαρμογή στη Honda, αλλά δεν πηγαίνει εκεί νομίζοντας ότι η μοτοσυκλέτα είναι δύσκολη.

"Ειλικρινά, στο μυαλό μου, κάνω αυτή την ερώτηση στον εαυτό μου", πρόσθεσε όταν ρωτήθηκε εάν τα προβλήματα που είχαν αντιμετωπίσει άλλοι αναβάτες στη Honda στο παρελθόν ήταν κάτι που σκεφτόταν. "Αν δείτε το παρελθόν, ο Lorenzo πήγε στη Honda και ζορίστηκε πολύ. Ο Pol έχει κάνει μερικούς καλούς αγώνες, αλλά δυσκολεύεται λίγο. Ο Alex Marquez πήρε μερικά βάθρα, αλλά επίσης δυσκολεύεται".

"Εννοώ, είμαι πολύ ενθουσιασμένος που συμμετέχω σε αυτό το έργο. Σίγουρα, δεν σκέφτομαι «η μοτοσυκλέτα είναι τόσο δύσκολη, ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε»".

"Δεν το σκέφτομαι αυτό. Θέλω απλώς να οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα, να προσπαθήσω να κάνω τη μοτοσυκλέτα (να ταιριάζει) στον εαυτό μου και να έχω τα αποτελέσματα".

Επόμενο άρθρο »

Ποιός θα είναι ο επόμενος Βρετανός των MotoGP;

« Προηγούμενο άρθρο

Bagnaia: Τα MotoGP δεν έχουν πρόβλημα όσον αφορά τις προσπεράσεις

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα