• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Massimo Rivola: Πρέπει να μειώσουμε το κόστος στα MotoGP
Νέα 29/07/2022 - 13:36

Ο Massimo Rivola βιώνει αναμφίβολα μια πολύ έντονη περίοδο της καριέρας του στο ρόλο του CEO της Aprilia Racing. Μετά τις αρχικές δυσκολίες, o Rivola είδε την περιπέτεια της Aprilia να εξελισσεται ασταμάτητα στα MotoGP μέχρι τη σεζόν του 2022 που ξεπερνά κατά πολύ τις πιο ρόδινες προσδοκίες. Ο Aleix Espargarò έχει κερδίσει στην Αργεντινή, έχει ανέβει πολλές φορές στο βάθρο και βρίσκεται στη μέση της μάχης για τον τίτλο και στο άλλο μισό του γκαράζ επίσης ο Vinales αρχίζει να καταλαβαίνει περισσότερο την RS-GP, μια μοτοσυκλέτα για την οποία μιλούσε πάντα πολύ καλά, ήδη από την πρώτη δοκιμή στο Misano.


Τώρα όμως που η Aprilia έχει μια σταθερή θέση ανάμεσα στους μεγάλους των MotoGP, χρειάζονται επίσης έναν χορηγό αντάξιο της απόδοσής της, έναν συνεργάτη αντίστοιχο με αυτό που αντιπροσωπεύει η Lenovo για τη Ducati ή η Red Bull για την KTM. Σε μια συνέντευξη που έδωσε στους συναδέλφους μας στο Speedweek, είναι ακριβώς η Red Bull στην οποία φαίνεται να ελπίζει ο Rivola, γνωρίζοντας ότι μπορεί να προσφέρει στη εταιρία σημαντικά αποτελέσματα στην πίστα.

"Ναι, δεν έχουμε κεντρικό χορηγό", εξήγησε ο Rivola. "Κορυφαίοι χορηγοί ξυπνούν και μας κοιτάζουν. Αυτό είναι καλό σημάδι. Ελπίζω πραγματικά να βρούμε έναν. Αν θέλουμε να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί, χρειαζόμαστε το σωστό μπάτζετ. Όταν μιλάμε για αυτό το θέμα, θα πρέπει επίσης να αναφέρουμε ότι έχει αποφασιστεί ένα όριο προϋπολογισμού στη Formula 1".

Στη Formula 1 το ανώτατο όριο δαπανών έχει οριστεί στα 140 εκατομμύρια ευρώ, ακόμα κι αν υπάρχουν πολλά πράγματα που ξεπερνούν αυτό το όριο και σε κάθε περίπτωση, πολλοί κατασκευαστές καταφέρνουν να παρακάμψουν τον κανόνα χωρίς να τον παραβιάσουν.

"Η FIA έχει τις απαραίτητες δομές με ικανούς συνεργάτες που ελέγχουν το κόστος των ομάδων με επαγγελματικό τρόπο. Μπορεί να υπάρχουν ακόμα κενά, αλλά το λειτουργικό κόστος των ομάδων της Formula 1 μειώνεται. Ωστόσο, πρέπει να συζητήσουμε στα MotoGP εάν αυτό το σύστημα "budget cap" θα μπορούσε επίσης να είναι μια επιλογή για εμάς. Τότε μπορούμε να μιλήσουμε για την απαγόρευση όλων αυτών των σούπερ συσκευών και συστημάτων που απλώς αυξάνουν το κόστος. Πρέπει επίσης να μιλήσουμε για νέους αεροδυναμικούς περιορισμούς. Η Aprilia είναι πολύ δυνατή σε αυτόν τον τομέα. Αλλά για το καλό του πρωταθλήματος και της βασικής μας δραστηριότητας, δηλαδή της παραγωγής μοτοσυκλετών δρόμου, θα πρέπει να διατηρήσουμε το κόστος χαμηλό".

Στο επίκεντρο της κριτικής του βρίσκεται προφανώς η Ducati, η οποία έχει ανεβάσει τον πήχη στο MotoGP με τις καινοτομίες της.

"Ναι, το Audi Group έχει προφανώς λίγο περισσότερα περιθώρια από εμάς. Αλλά τελικά, αν δώσουμε ένα καλό θέαμα, αυτό το άθλημα μπορεί να επιβιώσει. Προς το παρόν κανείς δεν μπορεί να παραπονεθεί για την ποιότητα του θεάματος. Επομένως, πρέπει να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε το επίπεδο απόδοσης όλων των εμπλεκομένων σε παρόμοιο επίπεδο. Εάν ένας κατασκευαστής μπορεί να επενδύσει πολύ περισσότερα από έναν άλλο, και δεν μιλάω μόνο για τη Ducati, ίσως μια άλλη ομάδα μπορεί να επενδύσει πολύ περισσότερα, τότε γίνεται λίγο άδικο. Για τους κατασκευαστές θα πρέπει να επικρατούν ίσες ή παρόμοιες συνθήκες. Δεν χρειάζεται να είναι πανομοιότυπα, αλλά παρόμοια. Στη συνέχεια, οι δορυφορικές ομάδες συμβάλλουν με ισχυρές μοτοσυκλέτες για να κάνουν το θέαμα πιο ελκυστικό, να κάνουν τη σχάρα εκκίνησης μεγαλύτερη και να αναπτύξουν νέους αναβάτες. Καθώς κοιτάμε μπροστά στο μέλλον μας, θα πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά τον περιορισμό του κόστους".

Όταν ο Rivola ρωτάται στη συνέχεια ποιος είναι ο κεντρικός χορηγός στον οποίο στοχεύουν, η απάντηση παίρνει την κατεύθυνση της Αυστρίας.

"Ναι, είμαστε σε συζητήσεις. Θα άξιζε επίσης να εξεταστεί αν το Red Bull Group μπορεί να υποστηρίζει μια δεύτερη κορυφαία ομάδα, όπως στη Formula 1. Η Aprilia θα μπορούσε να γίνει η ομάδα Alpha Tauri των MotoGP για τον κύριο Mateschitz.”

Επόμενο άρθρο »

"O Morbidelli έχει ήδη αποδείξει τα πάντα"

« Προηγούμενο άρθρο

Ποιός θα είναι ο επόμενος Βρετανός των MotoGP;

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα